جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

SHIROBAKO

 

 

 

 

 

 

SHIROBAKO

 

 

 

نام انیمه: SHIROBAKO

نام انیمه: White Box

نام انیمه: Shirobako

نام انیمه: シロバコ

ژانر: Comedy, Drama

تاریخ پخش: پاییز 2014

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 24 قسمت + 1 قسمت OVA

استودیو: P.A. Works

کارگردان: Tsutomu Mizushima

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, BD, ~55MB)

+ لینک دانلود قسمت OVA (MP4,720P, BD, 100MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~100MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~70MB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ تماشای آنلاین انیمه: لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, Multi Server, 480P, 720P, 1080P)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 10bit, 720P, ~80MB, Multi Server + OVA)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 720P, ~300MB, Multi Server)

+ معرفی کاراکترهای انیمه // سایت رسمی انیمه

+ لینک دانلود انیمه (480P, EN Sub, MKV, Multi Server, 150MB)

+ لینک دانلود انیمه (720P, EN Sub, MKV, Multi Server, 350MB)

+ لینک دانلود انیمه (1080P, EN Sub, MKV, Multi Server, 550MB)

 

 

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

پنج دختر رویاهاشونُ دنبال می کنند. داستان حول محور دردسرها و سختی های هر روزه ای هست که وقتی در صنعت انیمه کار می کنی پیش میاد و نتایج و برخوردهایی که بین گروه دخترها هر روز اتفاق می افتد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات من

انیمه در مورد نحوه ی درست شدن یه مانگا دیده بودم. ولی تا حالا در مورد ساخت انیمه ندیده بودم. این انیمه داره نشون میده یه انیمه ی اورجینال چی جوری ساخته میشه.

عجب کار سختی است. یه کارگردانی هم مثل این خیکی پیدا بشه، قسمت چهارم که میشه، بگه طراحی کاراکتر رو عوض کنیم.

من انتظار داشتم انیمه حاضر و آماده باشه، بعد شروع به پخش بشه.

ولی اینجا نشون داد، قسمت اول که پخش شد، تازه رفتن برای دوبله ی قسمت دوم، و هنوز قسمت سوم طراحی ش تموم نشده بود.

چی جوریاس؟ یعنی من نظر اشتباهی دارم؟ این که انتظار دارم یه انیمه ی 12 قسمتی تموم شده باشه کارش، بعد پخش بشه؟!

نکنه جدی جدی انیمه ها این طوری ساخته میشن؟ یعنی فقط یه هفته وقت دارن که مثلا قسمت بعدی رو بسازن؟ این که کار وحشتناکی است!!!

تا حالای کار از این انیمه بسیار خوشم اومده.

چه صنعت استرس زایی است. اینا که داشتن کار می کردن، همچین داغون میشدن که نگو.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد