جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

بازی دفاع از جزیره ی مدرن || Modern Islands Defense

 

 

بازی دفاع از جزیره ی مدرن || Modern Islands Defense

 

بازی اندروید Modern Islands Defense که در آن باید در راستای دفاع از جزیره خود وارد نبرد شوید و با مهاجمان به جنگ بپردازید و خود را برای یک جنگ تمام عیار آماده کنید. در بازی Modern Islands Defense شما باید تیم جنگی که در اختیار شما قرار می گیرد و سلاح هایی مانند توپ و راکت اندازه ها و تیربارها و... را به بهترین نحو مدیریت کنید و از توانایی های منحصر به فرد هر کدام از ابزارها بهترین استفاده را کنید و آن را در بهترین مکان قرار دهید تا بتوانید در جنگ پیروز شوید.

جنگی که درگیر آن هستید بر سر دفاع از جزیره خود است و نباید بگذارید تا دشمنان به جزیره شما نفوذ کنند و بر سرزمین های شما سلطه گر شوند, تیم آهنی و مدرن شما منتظر انجام دستورات است پس بهترین استفاده را از تیم خود کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر گذارید, اگر اهل بازیهای دفاعی هستید این بازی را از دست ندهید.

 

دانلود فایل نصب با حجم 44.35 مگابایت

قابل اجرا در :اندروید نسخه 3.2 و بالاتر

توضیحات نصب :ندارد

نسخه :1.7  

منبع

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد