جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Mikagura Gakuen Kumikyoku

 

 

http://horriblesubs.info/wp-content/uploads/2015/11/mikagura.jpg

 

Mikagura Gakuen Kumikyoku

 

 

 

نام انیمه:Mikagura Gakuen Kumikyoku

نام انیمه: ミカグラ学園組曲

نام انیمه: Mikagura School Suite

ژانر: School Life, Super Power, Comedy

تاریخ پخش: بهار 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد


 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 720P, EN Sub)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 720P, Multi Server, EN Sub)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 720P, EN Sub, Multi Server)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~70MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (720P, MKV, Multi Server, ~120MB)

+ معرفی کاراکترهای انیمه

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (MP4, RAW, 720P, 4GB)

+ لینک فایل تورنت (4GB, MP4, RAW, 720P)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 7.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P,4.5GB)

 

 

 

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/30/34/e7/3034e706bda85f8ade1508dec7fdebdf.jpg

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

داستان انیمه درباره ی دختری به اسم "ارونا ایچینومیا" ـس که با آرزوی داشتن یه زندگی مدرسه ایِ خیلی جذاب و زیبا، وارد دبیرستانِ میکاگوره میشه .. ولی به محض وارد شدن، میفهمه که تو این دبیرستان، باشگاه های فرهنگی، نماینده های هر باشگاه باید با قدرت های مخصوص با هم مبارزه کنن تا باشگاه ـشونُ سرپا نگه دارن .. در ادامه شرایط طوری رقم میخوره که "ارنا" مجبور میشه نماینده ی یکی از باشگاه ها بشه و با این حساب، پاش به مبارزات بین باشگاهی باز میشه.

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد