جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Kuroko no Basket 3

 

 

 

 

Kuroko no Basket 3

بسکتبالی که کوروکو بازی می کند – فصل سوم

 

 

نام انیمه: Kuroko's Basketball 3

نام انیمه: 黒子のバスケ 3

نام انیمه: Kuroko no Basket 3

ژانر: School Life, Comedy, Sports, Shounen

وضعیت: تمام شده

تاریخ پخش: زمستان 2014

تعداد قسمت ها: 25 قسمت

کارگردان: Shunsuke Tada

استودیو: Production I.G

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک های مربوط به انیمه

+ ترجمه مانگا Kuroko no Basket – ترجمه فارسی

+ ترجمه مانگا Kuroko no Basket – ترجمه فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, EN Sub, ~100MB)

+ لینک دانلود انیمه – مدیافایر (غیر قابل دسترس)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~70MB)

+ سایت رسمی انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~100MB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ تماشای آنلاین انیمه: لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 10bit, ~80MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~330MB)

 

 

خلاصه داستان

ادامه ی فصل های قبل می باشد.

 

 

 

خلاصه های اسپویل دار من

قسمت 12 رو هم دیدم.

نههههههههههههههههههههههه، نمی خواستم سیرن برنده بشه!

چرا کیسه شکست خورد! آخی، آخی، اینقده دلم براشون سوخت.

حالا قراره جلوی راکوزن مسابقه بدن اون هم در فینال!

اینجا که باید شکست بخورن!

اینقده کیف کردم کیسه تونست همه حرکت های مخصوص نسل معجزه رو کپی کنه.

وووووووووااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییی

خیلی باحال بود این قضیه.

ولی انتظار ندارین که من طرفداری سفت و سخت از آئومینه رو ول کنم؟

هنوز هم برای من، آئومینه حرف اول رو می زنه!

و الان هیچ ذهنیتی ندارم که تیم آئومینه چی شد؟

اگه قراره سیرن و راکوزن فینال باشن، این وسط آئومینه کجا رفت؟!

احتمالا من اشتباه متوجه شدم. اینا برای نیمه نهایی می رن. نه؟!

 

قسمت 13 – رفتن دوران راهنمایی – دوران نسل معجزه.

الان تیم جمع شدن! هی وای من! یکی جلوی من رو بگیره.

دارم از ذوق مرگی منفجر میشم.

 

قسمت 20 رو هم دیدم.

فعلا که سیرن عقب افتاده. اونم هم بد جوری. اوضاع به هم ریخته است.

البته بخوایی منطقی فکر کنی و اینا، باید همین باشه.

راکوزن تیمی نیست که سیرن بتونه جلوش دووم بیاره.

تازه یکی مثل تتسو دارن با خودشون!

حیف که شخصیت آکاشی از همه اعضای نسل معجزه گندتر است.

ولی این هم در نوع خودش باحال است.

 

میشه گفت با این قسمت های اخیر، متوجه شدم چرا تیم نسل معجزه منحل شد.

 

قسمت 22 رو هم دیدم!

وووااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آکاشی وقتی وارد محدوده میشه، دیگه هیچ احدی نمی تونه جلوش وایسته.

ای ول داره ها!!!

 

پس محدوده عمق های بیشتری هم داره.

ایششششششششششششششش

خیلی بد است که کاگامی اولین کسی باشه که به مرحله دوم برسه.

اه اه اه. اصلا دوست ندارم.

 

و حالا که دقت می کنم، تتسو تا حالا وارد محدوده نشده! نه؟

چی جوریاس؟

اون هم نسل معجزه است. عضو شبحی است. پس باید بتونه بره محدوده.

 

فقط چند قسمت دیگه تا پایان فصل سوم مونده ...

 

قسمت 23 می بینم.

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چی شد؟ آکاشی داره شکست می خوره؟

یعنی چی؟ چی جوریاس؟

خیلی مسخره است!

اگه تتسو تنهایی شکست بده یه چیزی.

ولی این که کاگامی بخواد کاری بکنه ... نه، نمی خوام.

نههههههههه

نمی خوام آکاشی به کاگامی ببازه.

الان بدجوری شوکه شده. همه چی از دستش خارج شده.

خب بالاخره شخصیت های آکاشی یکی شدن.

در وقت اضافه به خودش سر و سامون داد.

امیدوارم سیرن شکست بخوره.

 

قسمت 24 رو هم دیدم!

هی وای من!

بالاخره کاگامی موفق شد درب دوم رو باز کنه و وارد محدوده اصلی بشه.

آئومینه الان فهمید که چرا نتونسته بود وارد محدوده حقیقی بشه.

چون بازی تیمی رو فراموش کرده بود.

درسته تتسو در سیرن است، ولی منطقی نیست پیروز بشن.

راکوزن باید پیروز میدان باشه.

نمی خوام قسمت بعدی که قراره ببینم، شوکه بشم.

 

قسمت 25 رو دارم می بینم!

سیرن با یه امتیاز اختلاف برنده شد!!!! اه اه اه!

مسخره! خوشم نیومد.

و هنوز منتظر بودم تتسو هم وارد محدوده بشه که نشد.

آکاشی اولین بار بود که در عمرش شکست خورد.

خیلی براش سخت است.

کیوشی هم که به خاطر مصدومیت زانوش، دیگه نتونه بازی کنه.

ولی گویا با رفتن به آمریکا می تونه درمان بشه.

 

ترجمه فارسی مانگاش رو دارم. یه مدت بگذره. از حال و هواش بیام بیرون.

میرم سراغ خوندن مانگا فارسی ش.

شاید اونجا سیرن شکست بخوره :D

 

به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی است ...

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد