جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Shokugeki no Soma

 

 

 

 

 

Shokugeki no Soma

 

 

نام انیمه: Shokugeki no Soma

نام انیمه: 食戟のソーマ

نام انیمه: Food Wars!

نام انیمه: Shokugeki no Souma

نام انیمه: جنگ آشپزی!

ژانر: Ecchi, School Life, Cookie, Comedy

تاریخ پخش: بهار 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 24 قسمت

کارگردان: Yoshitomo Yonetani

استودیو: J.C.Staff

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک // لینک

+ سایت رسمی انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, ~150MB, EN Sub)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 + لینک فایل تورنت (MKV, x265, 720P, 2.9GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 10bit, BluRay, 1080P, x265, 6.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, 7.9GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~50MB, x265)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, x265, 1080P, ~80MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~350MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~150MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~550MB)

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

یوکیهیرا سوما رویای تبدیل به بهترین آشپز را دارد . او در رستوران پدر خود در حال کار است و از یوکیهارو فارغ التحصیل میشه ، یک روز پدر او یوکیهیرا جویچیرو تصمیم به بستن رستوران خود می گیرد تا در اروپا آشپزی کند در حالی که او لگدمال شده بود ، روحیه سست شده souma پا به مبارزه طلیده شدن توسط فارغ التحصیل نابغه کالجی به نام jouichirou دوباره زنده شد . آیا او می تواند پیروز شود ؟ در آکادمی که در سال تنها ۱۰% از دانشجو هاش قبول می شود.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد