جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

ビキニ・ウォリアーズ

 

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/12/75103.jpg

 

 

ビキニ・ウォリアーズ

 

نام انیمه: Bikini Warriors

نام انیمه: ビキニ・ウォリアーズ

ژانر: Comedy, Ecchi, Fantasy, Parody

تاریخ پخش: تابستان 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 12 + 1 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 5 دقیقه

استودیو: feel

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, ~20MB)

+ لینک دانلود قسمت اسپشیال (MP4, BD, 720P, 20MB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

 

 

توضیح و داستان (منبع: انیم ورلد)

در دنیایی پر از شگفتی و اسرار آمیز، ماجراجویانی برای مبارزه با پادشاه شیاطین بر می خیزن .. اما این ماجراجویان زره ای متفاوت با جنگجویان دیگه به تن دارن .. لازمه اسم اون مثلاً "زره" رو به زبون بیارم؟! فقط عنوان انیمه رو نگاه کنید و خودتون همه چیز رو می فهمید. بهرحال، به نظر میرسه انیمه علاوه بر اکشن، ایچی هم داشته باشه که برای یک انیمه کوتاه محتوای زیادی محسوب میشه و باید ببینیم ترکیب این دو ژانر در فضای انیمه چطور انجام می گیره. مسلماً این سوژه، جزو ایده های بکر و بسیار تازه ای هست که تازگیا به فکر سازنده های ژاپنی رسیده .. باید ببینیم چطور می خوان چنین اثر بزرگی رو در قالب یک انیمه کوتاه جا بدن و عطش ما رو برای گذروندن لحظات بیشتر با این جنگویان "زره پوش" ارضا کنند. اما خارج از شوخی، این انیمه آنچان حرف خاصی برای گفتن نداره و شاید به عنوان یک انیمه کوتاه بتونه اهالی ایچی دوست رو به سمت خودش بکشونه که حتی اون کار هم در فرصت 3 دقیقه ای کار مشکلی به نظر میرسه.

 

 

من: نه، خدایی! چه چیزها که نمی‌سازن! بی‌نهایت ایچی بود که! بی‌نهایت تحریک کننده! آخه به این هم میگن انیمه؟! داستان جالب توجهی هم نداشت. البته من با ژانر ایچی مشکل دارم. ولی خب ...

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد