جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Monster Musume no Iru Nichijou

 

 

 Monster Musume no Iru Nichijou - MyAnimeList.net 

 

Monster Musume no Iru Nichijou

 

نام انیمه:Monster Musume no Iru Nichijou

نام انیمه: Everyday Life with Monster Girls

نام انیمه: モンスター娘のいる日常

ژانر: Ecchi, Harem, Comedy, Seinen, Romance, Fantasy

تاریخ پخش: تابستان 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

کارگردان: Tatsuya Yoshihara

استودیو: Lerche

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ دانلود تریلر انیمه: لینک // لینک

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, ~120MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~550MB, Multi Server)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, ~450MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BD, ~800MB, EN Sub, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, ~2.2GB, EN Sub, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~150MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~350MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, EN Sub, ~90B)

 

توضیحات و نظر شخصی منتقد (منبع: دنیای انیمه)

خب یه انیمه‌ی حارم و ایچی دیگه... حرف زیادی برای گفتن نیست و نمی‌خوام زیاد وقتتونو بگیرم پس بریم سراغ معرفی عوامل....

وایسا وایسا وایسا ! کجا با این عجله؟؟ "یه انیمه‌ی حارم و ایچی دیگه" لفظ چندان مناسبی برای Monster Musume no Iru Nichijou نیست چرا که با یه نگاه به پوستر میشه فهمید که با یه انیمه‌ی معمولی طرف نیستیم. حداقلش برای خود من که بعد از خوندن چند چپتر از مانگا و دیدن تریلر، به شدت هیجان‌زده شدم و خودم رو آماده‌ی یه کار به یادماندنی کردم. وجه تمایز این انیمه رو میشه با یه کامنت نسبتا با حال توصیف کرد:

انصافا همه جوره حارم دیده‌بودیم ولی حارمی که توش دختراش به صورت موجودات افسانه‌ای یا مانستر(!) باشن، ندیده‌بودیم!

داستان از این قراره که 3 سال پیش دنیا می‌فهمه که موجودات افسانه‌ای (…Harpy, Centaurs, Lamia) واقعا وجود دارن و در همین راستا، یه قراردادی بین انسان‌ها و این موجودات به نام "قرارداد تبادل فرهنگی بین گونه ها" بسته‌شد که طبق اون انسانا می‌تونن این موجودات افسانه‌ای رو با فرهنگ واجتماع خودشون آشنا کنن و بدین ترتیب اونا وارد جامعه شدن. از قضا، نوجوون قصه‌ی ما، Kimihito Kuruso به عنوان داوطلبی برای میزبانی این موجودات معرفی میشه و یه لامیا به نام Mia که زیبا نیز تشریف دارن، شروع به زندگی همراه کوروسو می‌کنه. متاسفانه یا خوشبختانه "قرارداد تبادل فرهنگی بین گونه ها" آمیزش بین انسان و این موجودات رو ممنوع کرده، از طرفیم یه هارپی و یه سنتائورس به این جمع اضافه میشن!

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

هیولاها واقعین و می خوان در بین ماها زندگی کنن! یه سال قبل دنیا فهمید که هارپی، سنتور، دختر گربه ای و بقیه ی موجودات خیالی و افسانه ای واقعیت دارن. به لطف تبادل فرهنگی بین نژادها مختلف موجوداتی که زمانی اسطوره بودن الان با جامعه قاطی شدن یا اقلا سعی دارن این کارُ بکنن. وقتی یک انسان بیچاره به نام کوروسو کیمیهیتو به عنوان داوطلب در برنامه ی تبادل دولت پذیرفته می شه دنیاش زیر و رو می شه. یه لامیای مار مانند به نام میا برای زندگی با اون میاد و این وظیفه ی کوروسو هست که مراقب اون باشه و مطمعن بشه که اون با زندگی روزانه ای وقف پیدا می کنه. متاسفانه برای کوروسو، میا خیلی جذابه و ...

 

من

آی خندیدم! آی خندیدم! خیلی باحال بود!

میگم یه وقت این پسره، نقش اول انیمه، زیادی‌ش نشه؟ یه وقت رودل نکنه؟!

با دیدن انیمه بسیار شادمان گشتیم.

و اندک حسادتی به نقش اول انیمه.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد