جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Classroom ☆ Crisis

 

 

 

 

Classroom Crisis

 

نام انیمه: Classroom Crisis

نام انیمه: クラスルームクライシス

ژانر: Space, School Life, Slice Of Life, Sci-Fi

تاریخ پخش: تابستان 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

کارگردان: Kenji Nagasaki

استودیو: Lay-duce

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود تریلر انیمه // لینک دانلود تریلر انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BD, Multi Server, ~280MB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~150MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~350MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN sub, ~550MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~60MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~100MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~90MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, RAW, BD, 1080P, 22GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Sub, BD, 1080P, 14GB)

 

توضیحات و نظر شخصی منتقد (منبع: دنیای انیمه)

در این برهه از زمان، میریم سراغ انیمه ای از شاخــه های Original که در فصل تابستان قراره نگاهامون رو مجذوب خودش کنــه. Classroom Crisis انیمه ای کــه تمرکز خودش رو در بیان مفاهیمی در قالب دو ژانر School - Slice of Life گذاشته و در طول انیمه باید شاهــد فضایی آرامش گونه و باز باشیم تا بشــه تفصیلی صحیح از محیط یک انیمـــه بخشی از زندگی کرد و باز هم نام مدرسه ای، دوباره قراره وارد محیط تمام نشدنی دانش آموزی بشیم و در دل راهرو ها و فضا های آزاد مدرسه حرکت کنیم تا به مقصود متعالی انیمه برسیم، بنظرتون آیا چنین مسیری هموار خواهد بود یا خیر، در کنــار حرکت ما، سنگ ها و کوخ های ریز و درشتی قرار میگیره تا لذت دیدن این انیمه رو نداشته باشیم.

داستان این انیمه به چه چیزی مربوط میشه و از کجا قراره ما به کجا بریم؟ با هدف اینکه بشریت روزی به ستاره ها برسه، تمام منظومه شمسی رو به سلطه خودش در اورد تا بتونه به چنین آرزوی اغراق پذیری برسه اما داستان نه مربوط به کهکشان هاست و نه جامدات بلکه داستان ما در یک دبیرستان نوپا و پرطراوت در توکیو چهارم بخش اداره کننده ژاپنی های مریخــه و در راس داستان، Iris Shirasaki یک دانش آموز سال سومیه که داوطلب تست خلبانیــه و به نسبت این رشته، خیلی دست و پا میشکونه و دوست داره، در کنار شیراساکی، Mizuki Sera، دوست همراه و همیشگی او، هست که یک مکانیکه و برادر میزوکی در این داستان، Kaito سنسی هم معلم ثابت و مدیر جوان برنامه پیشرفت استعداد آن هاست و این دو نفر رو زیر نظر داره.

در هنگامــه ی این داستان، برای درکـــ بهتر پیشنهاد میکنم که ابتدا مقداری زمان رو به جلو ببریم و پس از اون از خطوط فضایی به مریخ سفری داشته باشیم و اولویتمون هم روی واکاوی پیرامون این منطقه و مدرســه باشــه، باید دید که به چه صورت شیراساکی میتونه با تلاش و کوشش به هدفش برسه و همینطور باید دونست که میزوکی و شیراساکی به چه صورتی با هم رفتار میکنن تا بشه فضای این محیط دوست داشتنی و پر از آرامش رو درک کرد و در اون طرف باید سمت کایتو سنسی بریم و ازش پیرامون این دو نفر سوالاتی کنیم چون هر کسی نمیتونه تموم ویژگی هاش رو بیان کنــه.. بنظرم این انیمه یک زندگی تفریحی باید باشه که بعد هر انیمه خسته کننده و درگیرکننده باید دید، اگر چنین فضایی رو در روبرومون ببینیم روابط مثلثی سه شخصیت اصلی انیمه باید گونه ای از خودش رو بهمون نشون بده که اون اعتماد قبلی به Original بودن اثر حفظ بشــه و چنین امری اگر ثابت بشــه قدمی خوبی برای سازندگان چنین کار ها و آثاریه ؛ چون حرف از مریخ و اینجور مسائل شــد، نبود ژانر مــکا در کنار این دو ژانر برام سوالی بس اساسی شد ؟؟ مگر میشود که در مریخ باشیم و از ربات هایی برای انجام امور خود استفاده نشود و بهره کافی از حضور ربات ها نبریم!! باید دید که سازندگان انیمه، چه ایده ای داشتند که به تنهایی میتونه جایگزین این موضوع بشــه و امیدوارم که صحنات کاملا قبول کننده ای ببینیم.

 

 


خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

با هدف رسیدن به ستاره ها، بشریت همه ی سیارات منظومه ی شمسی رو استعمار کرده. این داستان دبیرستانی در توکیوی چهارم در یک منطقه ی ژاپنی مریخی اتفاق می افته. آیریس شیراساکی یک دانش آموز سال سومی هست که مشتاقه خلبان بشه. میزوکی سِرا همکار و مکانیک اونه و برادر میزوکی کایتو معلم اوناست و مدیر برنامه ی توسعه ی استعدادهای اوناست.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد