جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Million Doll

 

 

 

 

Million Doll

 

نام انیمه: Million Doll

نام انیمه: ミリオンドール

ژانر: Music, Slice of Life

تاریخ پخش: تابستان 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 11 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 8 دقیقه

کارگردان: Keiichiro Kawaguchi

استودیو: Asahi Production

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~50MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (720P, MKV, ~40MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~90MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~EN Sub, ~50MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~35MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

+ سایت رسمی انیمه

 

توضیحات و نظر شخصی منتقد (منبع: دنیای انیمه)

"سوکو" یه دختر منزوی و خونه نشینه که یک توانایی منحصر به فرد داره؛ اون می تونه هر آیدولی که دلش می خود رو با قدرت وبلاگ نویسی ش تبدیل به یک کارکتر و شخصیت محبوب کنه. روزی از روزها سوکو چشمش به آیدول شهر "فوکوئوکا" که دختری به نام "ایتوری" ـه، می خوره و تصمیم می گیره اونو به یک آیدول خیلی محبوب تبدیل کنه اما در این راه دو آیدول دیگه سد بزرگی برای اون محسوب میشن؛ آیدولی پر جذبه به نام "ریو سان" و آیدولی زیرزمینی به نام "ماریکو" ؛ و اینگونه نبرد برای از بین بردن موانع پیش روی رسیدن به قله برترین آیدول ها شروع میشه .. چه کسی پیروز این میدان آیدولی خواهد بود؟! و آیا سوکو می تونه به هدف بزرگ خودش دست پیدا کنه؟

 

داستان (منبع: انیم ورلد)

میلیون دال حول محور سوکو می چرخد که عشق آیدول هست و یه توانایی داره: با قدرت وبلاگ نویسی هر آیدولی رو حسابی محبوب کنه. اون چشمش دنبال آیدول فوکوکا ایتوریو می افته و سعی می کنه کاری کنه اون بیشتر بفروشه آیدول جذاب ریوسان و آیدول زیرزمینی ماریکو مانعش می شن.

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

 "سوکو" یه دختر منزوی و خونه نشینه که یک توانایی منحصر به فرد داره؛ اون می تونه هر آیدولی که دلش می خود رو با قدرت وبلاگ نویسی ش تبدیل به یک کارکتر و شخصیت محبوب کنه. روزی از روزها سوکو چشمش به آیدول شهر "فوکوئوکا" که دختری به نام "ایتوری" ـه، می خوره و تصمیم می گیره اونو به یک آیدول خیلی محبوب تبدیل کنه اما در این راه دو آیدول دیگه سد بزرگی برای اون محسوب میشن؛ آیدولی پر جذبه به نام "ریو سان" و آیدولی زیرزمینی به نام "ماریکو" ؛ و اینگونه نبرد برای از بین بردن موانع پیش روی رسیدن به قله برترین آیدول ها شروع میشه .. چه کسی پیروز این میدان آیدولی خواهد بود؟! و آیا سوکو می تونه به هدف بزرگ خودش دست پیدا کنه؟ باید با این انیمه همراه بشید.

 

خلاصه انیمه (منبع)

این داستان حول محور Suuko میچرخه کسی که میتونه با قدرت خودش به هر ستاره ی خوانندگی توانایی درخشیدن بده! حالا اون سعی داره فروش ستاره خودش Fukuoka idol Itorio را بالا ببره اما idol Ryuu-san با توانایی های بالای خودش و idol Mariko زیرزمینی مانع رسیدن اون به هدفش شدند!

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد