جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Caste Heaven

 

 

 

 

 

 

Caste Heaven

 

 

نام مانگا: Caste Heaven

نام مانگا: カーストヘヴン

نام مانگا: Heaven of School Caste

ژانر: Drama, Mature, Psychological, School Life, Slice of Life, Yaoi 

نویسنده و هنرمند: OGAWA Chise

وضعیت: آنگوئینگ

تعداد چپترها: جلد 4 – چپتر 15

سال انتشار: 2014

ناشر: Libre Shuppan

مجله: Be x Boy DX (Libre Shuppan)

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ دانلود مانگا ترجمه فارسی ===> کانال @yaoiiworld

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ اطلاعات بیشتر در مورد مانگا

 

 

داستان

مدرسه یه سیستم نمره دادن خیلی سختگیرانه داره که باعث میشه مدرسه بشه جایی واسه حسادت. آزوسا برای مدت طولانی پادشاه مدرسه‌س، ولی یه روز یهویی پایین ترین نمرات رو میگیره. حالا چه اتفاقی می افته؟..

 

 

 

داستان

اون خلاصه بالایی رو بی خیال.

سیستم مدرسه این طوری است. با ورق‌های پاسور، هر کسی یه نقش میگیره.

و بر اساس اون نقش، قدرت داره.

هر چند وقت یک بار این بازی انجام میشه. معلم ها هم جرأت دخالت ندارن.

ورق ها در کل مدرسه پخش میشه. هر کلاسی روزش فرق میکنه.

حالا بچه های کلاس باید ورق ها رو پیدا کنن. و بیان ثبت کنن.

از اون روز تا دور بعدی، همون نقش رو دارن.

اگه کسی "شاه" رو پیدا کنه، شاه کلاس میشه و همه باید بهش گوش بدن.

و همین طور تا شماره ی یک!

و در نهایت ورق جوکر، که هر کسی این رو پیدا کنه، هدف کلاس میشه.

همه زورگویی ها و آزار و اذیت و اینا سر این هدف خالی میشه.

حالا آزوسا که چند دوره به لطف دوستانش شاه بوده، حالا این سری هدف شده. حالا باید سعی کنه بدترین تحقیرها رو تحمل کنه.

* چقدر دلم برای آزوسا می سوزه.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد