جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Shinmai Maou No Testament Burst

 

 

 

 

 

 

Shinmai Maou No Testament Burst

 

 

نام انیمه: Shinmai Maou No Testament Burst

نام انیمه: The Testament of Sister New Devil: Burst

نام انیمه: 新妹魔王の契約者 BURST

ژانر: Action, Ecchi, Romance, Magic, Demon, Harem

تاریخ پخش: پاییز 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 10 + 1 قسمت

استودیو: Production IMS

کارگردان: Hisashi Saito

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

داستان

ادامه ی سری قبلی این انیمه.

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, EN Sub, ~260MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک دانلود انیمه ی Shinmai Maou no Keiyakusha - فصل اول

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, x265, 10bit, ~600MB)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, ~200MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, ~550MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~320MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~150MB)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک // لینک // لینک // لینک

+ معرفی کاراکترهای انیمه // سایت رسمی انیمه

 

 

 

 

خلاصه داستان فصل یک

داستان حول محور باسارا توجو می چرخد، یک دانش اموز سال اول دبیرستان که پدرش یک روز یک سوال ناگهانی از او می پرسد، "هی، قبلا نمی گفتی یه خواهر کوچولو می خوای؟" تازه پدرش به او می گوید که مجددا ازدواج کرده. پدر او دو خواهر نا تنی خوشگل را می آورد ولی بعدش به یک سفر خارج از کشور می رود. هرچند، دو خواهر که نام هایشان ناروسه میو و ماریا است در واقع یک شیطان و دیو تازه کار هستند.

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد