جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Kindaichi Shounen no Jikenbo R 2

 

 

 

 

 

 

 

Kindaichi Shounen no Jikenbo R 2

 

 

نام انیمه: Kindaichi Case Files Returns, Kindaichi Case Files R 2

نام انیمه: The File of Young Kindaichi Returns 2nd Season

نام انیمه: ‌ Kindaichi Shounen no Jikenbo R 2

نام انیمه: 金田一少年の事件簿R[リターンズ

ژانر: Mystery, Shounen

وضعیت: تمام شده

تاریخ پخش: پاییز 2015

تعداد قسمت‌ها: 22 + 1 قسمت

استودیو: Toei Animation

کارگردان: Yoko Ikeda

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MP4, EN Sub, 720P, ~80MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~150MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~350MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~550MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه  (MKV, 720P, ~180MB, Multi Server + Special)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, SD, ~99MB, Multi Server)

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~80MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~70MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~50MB, EN Sub)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ معرفی و لینک دانلود انیمه – فصل اول

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

داستان درمورد پسریه که پدربزرگش کاراگاه مشهوری بوده و خودشم در حل معماهای جنایی و کارآگاهی استعداد زیادی داره و به پدربزرگش رفته. این فصل سومین فصل از این مجموعه است.

 

 

توضیح

فصل دوم سری جدید کیندایچی.

 

ویروس

ژانر پلیسی خوب است. من دوست دارم.

بهترین قسمت‌های این فصل (از نظر من)، اون قسمت‌های مربوط به «رز آبی» بود.

چقدر جالب که عروسک گردان جهنمی با هاجیمه کون همکاری می‌کرد.

دو تا رقیب، دو تا دشمن!

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد