جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Vanguard Of Archer

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/manga/1/171193.jpg

 

Vanguard Of Archer

 

 

نام وان.شات: Vanguard Of Archer

نام وان.شات: کماندار مهاجم

نام وان.شات: 前衛のアーチャー

ژانر: Action, Adventure, Fantasy, Shounen, Supernatural 

نویسنده و هنرمند: FUJIMAKI Tadatoshi

سال انتشار: 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: یک چپتر

ناشر: Shueisha

مجله: Shuukan Shounen Jump (Shueisha)

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ خواندن آنلاین وان.شات – ترجمه فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت

+ لینک دانلود وان.شات – ترجمه فارسی

+ خواندن آنلاین وان.شات – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین وان.شات – ترجمه انگلیسی

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

یک داستان کوتاه در مورد یک کماندار.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد