جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Dance With Devils

 

 

See the source image 

 

Dance With Devils

 

 

نام انیمه: Dance With Devils

نام انیمه: ダンス ウィズ デビルス

نام انیمه: Dansu Wizu Debirusu

نام انیمه: رقص با شیاطین

ژانر: Romance, Shoujo, Supernatural, Demons, School Life, Harem

تاریخ پخش: پاییز 2015

وضعتی: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

استودیو: Brain's Base

کارگردان: Ai Yoshimura

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~ 100MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, ~713MB, Multi Server, EN Sub)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~390MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~177MB, EN Sub, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~100MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~60MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, BD, EN Sub, 4.8GB)

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

داستان درمورد ریتسوکا تاچیباناست، یک دانش آموز سال دوم دبیرستان دختر که به آکادمی شیکو در شهر شیکو می رود.

او از زندگی مدرسه ایش در حالی که با مادرش ماریا زندگی می کند لذت می برد ولی یک روز این تعادل به هم می خورد.

انیمه داستان محبوب شدن ریکا پیش شیاطینه.

 

 

 

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

”من از صمیم قلب می دانم کی این دنیا را نگه داشته است با نگاه کردن به دانه ها دیگر کلمات معنی ندارند ” در یک خیابان خاطره انگیز در روستای shikou دختری به نام ritsuka tachibana به عنوان یک سال اولی به دبیرستان shikou می رود . او روز های آرامی را در کنار مادر خود ماریا می گذراند . تا این که همه چیز سقوط می کند . او کیست ؟… انسان ؟ دیو ؟ این داستان دختری است که افسون زیبایی شیاطین گشته است.

 

 

 

 

ویروس:

یه انیمه ی جالب بود. این مدلی هارم بودن خوب است. من خوشم میاد. شیاطین و خون‌آشام و جنگیر داشت. در کل همه چی ش خوب بود.

فقط یه خورده بهش نمی اومد بعضی تیکه‌ها با آواز صحبت می کردن.

 

 

#Anime

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد