جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

(Momokuri (TV

 

 

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/8/76056.jpg

 

(Momokuri (TV

 

 

نام انیمه: Momokuri

نام انیمه: (Momokuri (TV

نام انیمه: ももくり

ژانر: Comedy, Romance, Slice of Life

تاریخ پخش: زمستان 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت (=26 قسمت)

مدت زمان هر قسمت: 12 دقیقه

استودیو: Satelight

منبع: Web manga

کارگردان: Hiraike Yoshimasa

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ سایت رسمی انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub, 1.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 360P, EN Sub, 900MB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, x264, 720P, RAW, 3.7GB)

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~125MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس

+ نقد و بررسی، توضیحات، خلاصه داستان

 

 

 

توضیح (منبع: دنیای انیمه)

این سری قبلاً به صورت ONA در قالب 26 اپیزود پخش شده و حالا در ورژن تلویزیونی قراره اون 26 اپیزود 12 دقیقه ای به 13 اپیزود 20 دقیقه تبدیل بشن و دوباره از نوع پخش بشن. این می تونه خبر خوبی واسه هواداری سری باشه چون تلویزیونی شدن کار مساوی میشه با از راه رسیدن زیرنویس قسمت هایی که تا بحال منتشر نشدند. ولی خب روایت داستان همون جریان سابق هست و چیز جدیدی رو در بر نداره.

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان حول دختری به اسم یوکی کوریهارا می چرخه. دختری که بالاخره به آرزوش میرسه و با پسر مورد علاقه اش یعنی "مومو" قرار میزاره. تو نگاه اول، اون مثل یه دختر معمولی با ظاهری خوشگل و شیرینه اما حقیقت اینه که اون دیوونه وار مومو رو می پرسته و از تموم کارهاش نکته برداری میکنه و هیچ وقت فرصت دیدن اون رو تو لحظات حساس و بانمک از دست نمیده ولی مومو در روابط عاشقونه بی تجربه ست و فقط میخواد یوکی رو خوشحال کنه.

 

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

داستان حول دختری به اسم یوکی کوریهارا می چرخه. دختری که بالاخره به آرزوش میرسه و با پسر مورد علاقه اش یعنی “مومو” قرار میزاره. تو نگاه اول، اون مثل یه دختر معمولی با ظاهری خوشگل و شیرینه اما حقیقت اینه که اون دیوونه وار مومو رو می پرسته و از تموم کارهاش یادداشت برداری میکنه و هیچ وقت فرصت دیدن اون رو تو لحظات حساس و بانمک از دست نمیده ولی مومو در روابط عاشقونه بی تجربه ست و فقط میخواد یوکی رو خوشحال کنه.

 

 

 

https://youtu.be/KnECjc7IoJU

 

 

توضیحات من

انیمه‌ی بامزه‌یی هست هااااااااااااااااا

ولی بعضی وقت‌ها، نمی‌تونم کارهای یوکی کوریهارا رو تحمل کنم.

حالا که قسمت سوم رسیدم، وسط کار قطع کردم.

دختره خیلی ضایع بازی در میاره.

باشه هر وقت اعصاب داشتم، بقیه‌ش رو نگاه کنم.

یا لااقل با دور تند تماشا کنم :D

دوز توهمات عشقولی این دختره زیادی بالاس.

قسمت یازدهم رو هم دیدم.

همممم، حالا که فکر می‌کنم، یوکی خیلی باحال است هاااا.

درسته کارهایی که انجام میده یه خورده خارج از تحمل من است، ولی در کل، موجود جالبی است.

و این پسره مومو، خب تقصیر خودش است که این قده خوشگل و کاوایی به نظر میاد.

و با این که دبیرستانی است، ملت فکر می‌کنن راهنمایی است.

دخترهای کلاس هم به خاطر این که این طوری است، بهش علاقه پیدا می‌کنن.

دوست‌های محترم هم که کلی مسخره بازی در میارن.

تا این قسمت دوازده، این مومو-کون شیربرنج، تنها کاری که موفق شده، این بوده که دست یوکی رو بگیره. و با زور و زحمت بسیار، به اسم کوچیک صداش کنه!

یعنی قسمت آخر ممکنه یه خورده مردونگی نشون بده و یه صحنه رمانتیک خلق کنه؟!

خب قسمت آخر رو هم دیدم.

صحنه رمانتیک؟ میشه یه گفت یه نوک سوزن داشت.

ها ها ها

هم یوکی، هم مومو-کون، هر دوتاشون ... چی بگم به این دو تا خنگول!

 

 

 

نکته: چون یه انیمه کوتاه است، در هر اپیزود، دو قسمت گذاشته شده. برای همین، تعداد قسمت‌های نهایی 13 قسمت است. ولی در بعضی سایت‌ها، این دو قسمت جدا گذاشته شده و تعداد قسمت‌های نهایی برابر با 26 شده است.

زیرنویس فارسی با اون 13 قسمتی‌ها هماهنگ است.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد