جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

THE IDOLM@STER CINDERELLA GIRLS

 

 

http://horriblesubs.info/wp-content/uploads/2015/10/imascinderellagirls.jpg

 

 

THE IDOLM@STER CINDERELLA GIRLS

 

 

نام انیمه: THE IDOLM@STER CINDERELLA GIRLS

نام انیمه: アイドルマスター シンデレラガールズ

نام انیمه: The Idolmaster Cinderella Girls

ژانر: Comedy, Music, Slice of Life, Idol

تاریخ پخش: زمستان 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 13 قسمت

سازندگان: Aniplex, A-1 Pictures, Namco Bandai Games

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, ~75MB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, S01 & S02, EN Sub)

+ لینک فایل تورنت (MVK, 720P, S01 & S02, EN Sub)

+ لینک فایل تورنت (MVK, 720P, S01 & S02, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MVK, S01 & S02, EN Sub, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (480P, MKV, ~70MB)

+ لینک دانلود انیمه (720P, MKV, ~100MB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub, 13GB, S01 & S02)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub, 13GB, S01 & S02)

+ لینک فایل مگنت (MKV, 720P, EN Sub, 13GB, S01 & S02)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~500MB, S01 & S02, Multi Server)

 

 

 

خلاصه ی داستان  (منبع: انیم ورلد)

برگرفته از بازی موبایلی با همین نام.

پروژه یی به اسم «سیندرلا» که قراره علاقه مندان به آیدول شدن رو تعلیم بده. در انواع تبلیغات ظاهر بشن. کمک کنسرت های دیگه بشن. تا کم کم شناخته بشن و معروف.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد