جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Delivery Boy Debacle

 

 

 

 

Delivery Boy Debacle

 

 

نام منهوا: Delivery Boy Debacle

نام منهوا: 送快递这件破事儿

ژانر: Comedy, Romance, Shounen Ai, Slice of Life 

نویسنده: Xiao Bai Yun

هنرمند: A Jin

سال انتشار: 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 14 چپتر

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ خواندن آنلاین منهوا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین منهوا – ترجمه انگلیسی

+ اطلاعات بیشتر در مورد منهوا

+ دانلود منهوا – ترجمه فارسی (از کانال @yaoiiworld)

 

 

 

خلاصه  داستان

شیائو در یک شرکتی کار می‌کنه که بسته‌ها رو تحویل مشتری میدن.

خواهرش رئیس است.

یه روز یه بسته یی رو به یه شرکت بزرگی می‌بره و تحویل صاحب شرکت میده.

از اون به بعد، رئیس شرکت مدام بسته سفارش میده تا شیائو براش بیاره ...

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد