جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Shounen Maid

 

 

 

Shounen Maid

 

نام انیمه: Shounen Maid

نام انیمه: Boy Maid

نام انیمه: 少年メイド

ژانر: School Life, Comedy, Shoujo

تاریخ پخش: بهار 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

کارگردان: Yamamoto Yuusuke

استودیو: 8-Bit

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~125MB)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~100MB)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, ~450MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, Dual Audio, BDRip, ~350MB, x265, 1080P)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, ~200MB)

 

https://i.pinimg.com/originals/33/66/65/336665e86b77431a0d66ad42fb4aaad9.jpg

 

داستان (منبع: دنیای انیمه)

چیهیرو یه پسر بچه ست که به مدرسه ی ابتدایی می ره و تنها به همراه مادرش زندگی می کنه. این مادر گرامی یه شعار مهم داره: "بدون کار، غذا ممنوع" و از قضا چیهیروی داستان ما هم علارغم این که پسره به انجام کارهای خونه علاقه منده و توی این مورد خودش یه پا اوستاست. با بروز اتفاقی مادر چیهیرو از دنیا می ره و چیهیرویی که تک و تنها می مونه تنها دغدغه ی فکریش اینه که از این به بعد قراره چی کار کنه و چه طور زندگی خودش رو بگذرونه. در بحبوحه ی این فکرا سروکله ی شخصی به اسم مادوکا پیدا می شه که ادعا می کنه دایی چیهیروئه. این جناب مادوکا هم به چیهیرو پیشنهاد می ده با هم زندگی کنن. در ادامه ی ماجرا چیهیرو در ابتدا پیشنهاد مادوکا رو رد می کنه، اما وقتی با اوضاع درهم و برهم و شلخته ی خونه ی مادوکا روبرو می شه عزمشُ جزم می کنه و تصمیم می گیره دستی به سر و روی خونه بکشه. همین که مادوکا متوجه این علاقه ی عجیب چیهیرو می شه پیشنهاد خودشُ تغییر می ده: "اجازه می دم باهام زندگی کنی و می تونی بجاش خونه رو هم تمیز کنی." چیهیروی از خدا بی خبر هم این پیشنهادُ می پذیره و تصمیم می گیره با مادوکا هم خونه بشه. ناگهان چیهیرو خودشُ در لباس پیش خدمتی می بینه!!!

 


 

 

من

ووووووووااااااااااااااااییییییییییییییییی

چه انیمه ی بامزه یی بود.

داشتم نقد این انیمه رو می خوندم، گفته بود شونن-آی!

میشه دقیقا به من نشون بدین که کجاش شونن-آی بود؟!

هااااا

خوب است که قبل دیدن انیمه، این نقد رو نخونده بودم.

وگرنه ضدحال می خوردم می دیدم که شونن-آی نیست.

این مادوکا مثلا قراره از چیهیرو نگهداری کنه؟ خودش یه پا بچه است و این چیهیرو است که داره ازش نگهداری می‌کنه.

راضی بودم از این انیمه.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد