جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Hundred

 

 

 

 

 

Hundred

 

 

نام انیمه: Hundred

نام انیمه: ハンドレッド

ژانر: Action, Romance, School Life, Sci-Fi

تاریخ پخش: بهار 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

کارگردان: Tomoki Kobayashi

استودیو: Production IMS

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~125MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, ~400MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~220MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~130MB)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

داستان انیمه از این قراره که بیگانه هایی که با عنوان "Savage" شناخته میشن به زمین حمله کردن و تنها سلاحی که میتونه در برابر اونها کارساز باشه "Hundred" ـه.شخصیت اصلی انیمه ،Kirasagi Hayato، میخواد تبدیل به کسی بشه که میتونه از این سلاح استفاده کنه و برای همین امر وارد آکادمی Little Garden میشه.اما در آکادمی ، یکی از هم اتاقی هاش به اسم Emil Crossford میگه منتظر تو بودم و از این حرفا و به نظر میرسه خوب باهاش آشنایی داره که هایاتو به این خاطر احساس آرامش نداره.دقیقا پس از ورودش به آکادمی توسط قوی ترین فرد اونجا که به "Queen (ملکه)" معروفه دعوت به مبارزه میشه

 

 

داستان (منبع: دنیای انیمه)

هاندر تنها سلاحی است که می تواند با موجودات وحشی ای که به زمین حمله می کنند مقابله کند. برای تبدیل شدن به یک استاد هنرهای نظامی، کسی که این هاندر را به کار می برد، شخصیت اصلی هایاتو کیساراگی با موفقیت در آکادمی دریایی ثبت نام می کند ولی...

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد