جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal: Death Busters-hen

 

 

 

 

 

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal: Death Busters-hen

 

 

نام انیمه: Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal: Death Busters-hen

نام انیمه: 美少女戦士セーラームーンCrystal 第3期<デス・バスターズ編>

نام انیمه: Pretty Guardian Sailor Moon Crystal Season III

ژانر: Demon, Magic, Shoujo, Romance

تاریخ پخش: بهار 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

کارگردان: Chiaki Kon

استودیو: Toei Animation

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, BDRip, RAW, 23GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, BD, RAW, 12GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~150MB)

+ نقد و بررسی، توضیحات انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV,720P, EN Sub, ~125MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت

 

 

توضیح (منبع: دنیای انیمه)

سومین بخش انیمه Sailor Moon: Crystal که همچنان توسط Toei Animation تولید خواهد شد.

 

 

داستان

داستان ادامه سری قبل می باشد.

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

اینم از فصل سوم انیمه بسیار زیبای Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal تقدیم به طرفداران این انیمه.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد