جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Sakamoto desu ga?

 

 

 

 

 

 

Sakamoto desu ga?

 

 

نام انیمه: Sakamoto desu ga?

نام انیمه: Haven’t You Heard? I’m Sakamoto

نام انیمه: ?坂本ですが

نام انیمه: مگه نشنیدین؟ من ساکاماتو هستم!

ژانر: School Life, Comedy, Seinen

تاریخ انتشار: بهار 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12+1 قسمت

کارگردان: Shinji Takamatsu

استودیو: Studio Deen

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, EN Sub, ~100MB, 720P)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~330MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~ 330MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, Hi10, ~100MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~150MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, Special 01 = E13, 720P, 177MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 1080P, ~550MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, Special 01 = E13, EN Sub, 340MB, Multi Server)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک

+ خلاصه قسمت‌های انیمه // معرفی کاراکترهای انیمه

+ تماشای آنلاین انیمه: لینک // لینک // لینک // لینک

 

توضیحات و نظر شخصی منتقد (منبع: انیم ورلد)

داستان از اون جایی شروع میشه که... صبر کن ببینم، اصلا داستان مهمه که شروع بشه یا نه؟! همینی که وجود داشته و لازم نیست بگیم از جایی شروع شده. تا بوده همین بوده. آره داشتم می‌گفتم، کجا بودیم؟ آهان! ساکاموتو یه پسر کاکویی و خفنه. عینک به چشم، یه خال پای چشم (اینو یادتون باشه. یه فاکتور مهمه) و موهام ژل زده که حسابی مرتب شن (شایدم طبیعی اینجوری بودن) این ساکاموتو خان، هر جا میره، به محبوب‌ترین شخص تبدیل می‌شه و یه آدم کاریزماتیکه. ولی خب بیخود کاریزما ندازه: اون در همه چیز پرفکته. درس، ورزش، اخلاق، قیافه و ... و نتیجه‌اش چی می‌شه؟ بین دخترا محبوب می‌گردد! حالا بین دخترا محبوب بشه چطور؟ برای جواب به این سوال خودتون رو جای رفقای Hyoudo Issei از High School DxD بذارین. چه احساسی پیدا می‌کنین وقتی رفیقتون یه دفعه این قدر محبوب بشه و شما مثل سابق تنها بمونین؟ حسادت. و همین موضوع سوژه‌ی انیمه هست... یه سری اتفاقات که اطرافیان ساکاموتو براش پاپوش درست می‌کنن یا سعی می‌کنن زیرآبش رو بزنن و ساکاموتو در مقام جواب دادن به این موقعیت‌ها دست به کار می‌شه.

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

ساکاموتویه سال اول دبیرستانی فقط بچه باحالی نیست، بلکه باحال ترینه! در حدی که مدرسه شروع نشده او به محبوبیتی چشمگیر بین دیگران دست پیدا کرده است. دخترا عاشق او هستند و اکثر پسرها به او حسودی می کنند.درون کلاس حتی پسری وجود دارد که شغل مدلینگ را در کارنامه کاری خود دارد، اما بازم نمی تواند به باحالیه ساکاموتو باشد! پسران مدرسه هر کاری می کنند تا ساکاموتو را ضایع کنند، آخرش به سادگی از ساکاموتو شکست می خورند. ساکاموتو شاید باحال و خونسرد باشد، اما هروقت از او کمک می خواهند او نَه نمی گوید، حتی به کسایی که مرتب سعی در اذیت کردن او دارند. ساکاموتو با هر سختی در مدرسه روبرو می شود، ان را با خونسردی و باحال بودن خود به سادگی پشت سر می گذارد.

 

 

خلاصه انیمه

ساکاموتوی سال اول دبیرستانی فقط cool نیست اون جالبترین آدمیه که تا به حال دیدید!! تقریبا مدرسه شروع شده بود که اون تونست توجه همه رو به خودش جلب کنه تمام دختر های کلاس عاشقش هستند و تمام پسر های کلاس به دلیل متفاوتی از دستش عصبانی هستند ، حتی یکی از پسر های کلاس که به عنوان مدل کار می کنه به کلی کنار گذاشته شده ! مهم نیست چه حقه های کثیفی استفاده بشه تا کنار زده بشه ساکاموتو به راحتی و در کمال برتری بر مشکلات پیروز میشه و در حالی که به نظر خیلی دور از دسترس می رسه اما هر وقت تقاضای کمکی دریافت می کنه وارد عمل میشه و به بهترین شکل به کسی که تقاضای کمک کرده یاری میرسونه ، ساکاموتو مردی جذاب و با کلاس در مسیر مدرسه است.

 

 

 

 

من

یوهاهاهاهاا! انیمه‌ی جالب توجهی بود. هر چند از کاراکتر اصلی، همون ساکاماتو خوشم نمی اومد. یه جورایی مایه‌ی ننگ بود. روی اعصاب راه می‌رفت. دخترها الکی براش هر و کر می‌کردن. یه کاراکتر فرعی داشت، همون مو طلایی که جزء بچه خلاف‌ها بود، اون خیلی جیگر و ناز بود. شاید اگه ساکاماتو اون ریختی بود، خیلی باحال می‌شد. ولی می‌دونی، قسمت آخر، همه در کف موندن. واقعا ساکاماتو کجا رفت؟ اصلا از اول حساب کنی، چرا هیچ کسی، هیچی در موردش نمی‌دونست. از کجا اومده بود. انگار یه هووی از آسمون افتاده بود پایین. چه موجود عجیبی بود!

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد