جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Sansha Sanyou

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/13/79415.jpg

 

 

Sansha Sanyou

 

 

نام انیمه: Sansha Sanyou

نام انیمه: 三者三葉

نام انیمه: Three Leaves, Three Colors

ژانر: Comedy, School Life, Slice of Life

تاریخ پخش: بهار 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

کارگردان: Yasuhiro Kimura

استودیو: Doga Kobo

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

+ نقد و بررسی، توضیحات

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BDRip, 1080P, ~750MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, ~200MB, 720P)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~110MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~125MB)

 

 

توضیحات و نظر شخصی (منبع: انیم ورلد)

فوتابا اوداگیری دانش آموز انتقالی جدیدیه که شخصیت پر انرژی داره ، ترو هایاما نماینده کلاسه که با وجود ظاهری معصوم ، خباثتی داره که نگو ! و یوکو نیشیکاوا دختر خانواده ایه که قبلا به شدت پولدار بودن ولی از عرش به فرش رسیدن در حالی که اخلاقیات یوکو همچنان اوجو-ساما وار باقی مونده و تغییری نکرده.حالا باید ماجراهای این سه تا موجود عجیب و غریب و زندگی روزانه اونها رو در این انیمه دنبال کنیم.

 

خلاصه انیمه (منبع)

یک دانش آموز انتقالی پر انرژی به اسم futaba odagiri به مدرسه میاد و در کنار رئیس نمایندگان مدرسه teru hayama قرار می گیره که اخلاقش با چهره اش کاملا متفاوته و youko nishikawa که قبلا دختری بسیار ثروتمند بوده ولی العان بی نهایت فقیر شده ، ولی هنوز مثل شاهزاده خانم ها رفتار می کنه . این ۳ دانش آموز دور هم قرار گرفتند و دوران نوجوانی خود را با کلی کارای خنده دار و بامزه سپری می کنند

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد