جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Fudanshi Koukou Seikatsu

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/2/80966.jpg

 

Fudanshi Koukou Seikatsu

 

 

نام انیمه: Fudanshi Koukou Seikatsu

نام انیمه: زندگی دبیرستانی یک فوندانشی

نام انیمه: The Highschool Life of a Fudanshi

نام انیمه: 腐男子高校生活

ژانر: Slice of Life, Comedy, School Life, Shoujo

تاریخ پخش: تابستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 3 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: EMT²

کارگردان: Tokoro Toshikatsu

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, x264, RAW, 550MB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, 350MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~70MB)

+ نقد و بررسی، توضیحات

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

توضیح (منبع: دنیای انیمه)

انیمه ای کوتاه و 5 دقیقه ای، داستان مردی که عشق زیادی به داستان های علاقمندی پسران به همدیگه داره. استودیوی سازنده EMT Squared خواهد بود که تجربه ساختن کاری نسبتاً مشابه به این کار با نام Ame-iro Cocoa رو داشته.

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

ساکاگوچی یک پسر دبیرستانی و همچنین (فودانشی ) است، و داستان پسران – عاشق را دوس دارد با رفیقاش یه گروه به اسم رومی بنا کرده. کلا یه سری رفیق کلا از خودش بدتر…

 

 

https://youtu.be/uP8SIuEqZME

 

 

توضیحات من

وووووووااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی

چرا اینقده مدت زمانش کم بود.

چه انیمه‌ی جالبناکی!

فوندانشی‌ها و فوجیشی‌ها حتما نگاه کنن! یوهاهاها.

وضعیت اوتاکوهای این انیمه خیلی فجیع است!

از این نظر میگم که هر شش ماه یه بار، پول توجیبی شون تمام میشه.

باید کلی دوجینشی و اینا بخرن.

چرا اینقده کوتاه!

اههههههههههههههههههههه

فقط 12 قسمت، که هر کدوم 4 دقیقه!

این واسه من خیلی کم و کوتاه بود.

ولی راضی بودم ازش :D

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد