جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

B-Project: Kodou*Ambitious

 

 

 

 

B-Project: Kodou*Ambitious

 

 

نام انیمه:  B-Project: Kodou*Ambitious

نام انیمه: B-PROJECT: KodouAmbitious

نام انیمه: B-PROJECT~鼓動*アンビシャス~

ژانر: Music, Idol, Slice of Life

تاریخ پخش: تابستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

کارگردان: Suganuma Eiji

استودیو: A-1 Pictures

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات مربوط به انیمه

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~220MB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 2.2GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 2.2GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, 13GB, RAW)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, EN Sub, 1.7GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, RAW, 4BG)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~125MB)

+ لینک دانلود تریلر انیمه

 


 

 

داستان (منبع: دنیای انیمه)

با هم به درون بخشی به نام "A&R"  از یک کمپانی آهنگسازی بزرگ به نام "گاندالا" میریم؛ جایی که "سوباکی" ، دختر داستان به محض ورود به این کمپانی برای نظارت و مدیریت مجموعه ای آیدولی به نام "B-PROJECT"  استخدام میشه؛ مجموعه ای که شامل سه گروه آیدولی میشه : "کیتاکوره" ، "ترایو" و "موونز". سوباکی باید به حضور در کنار این گروه ها عادت کنه و شرایط و امکانات لازم برای بهبود پیدا کردن و پیشرفت این گروه ها رو بوجود بیاره. مشکل و سختی کار از جایی شروع میشه که ما متوجه میشیم این اولین شغل سوباکیه و به همین دلیل بار سنگینی رو روی دوش خودش احساس می کنه و با مشکلات متعددی برخورد می کنه. تعامل داشتن و سر و کله زدن سوباکی با پسرهای جوانی که در این گروه ها وجود دارند چالش اصلی کار اونه و این نقطه شروع داستان ما خواهد بود.

مدیر برنامه هایی که یک دختره و یک عالمه پسر؟! اگه از تجربه شخصی بخوام بگم و شما هم انیمه هایی که تا بحال دیدیم رو از نظر بگذرونید، می تونیم تئوری بدیم و بگیم که انیمه کمی متمایل به Reverse Harem به نظر میرسه. سبکی که در اون یک دختر به میون چندین و چند پسر میره و اتفاقاتی که هر اپیزود با تک تک این پسرها میافته فضای انیمه ای اون دنیا رو تشکیل میده. Reverse Harem ها محبوبیت خیلی خاصی رو تا به اینجا کسب کردند و تو این فصل های اخیر کمتر فصلی رو دیدیم که چنین فضایی در قالب حداقل یک انیمه جدید به تصویر کشیده نشده باشه. ولی خب بذارید جنبه آیدولی کار رو هم از نظر بگذرونیم و تصور کنیم که ممکنه این انیمه Reverse Harem نباشه. بلکه یک گروه آیدولی با مدیری دختر و متمرکز بر روی موسیقی باشه. اونم می تونه در نوع خودش جالب باشه و هر چند من فکر می کنم باز هم تلنگرهایی به جنبه عاشقانه و جرقه هایی که بین دختر داستان و پسرها وجود داره زده میشه ولی بهرحال دیدن رقابت این انیمه آیدولی با انیمه آیدولی دیگه‌ی فصل می تونه جالب باشه. باید ببینیم پسرهای داستان چه اجراهایی رو به نمایش می کشند، چه احساساتی رو در قبل و بعد از اجرای خودشون به رخ می کشند و جزییات ریز بسیاری که میشه در صحنه صحنه انیمه های آیدولی به چشم دید و به کلکسیون لحظات خوب انیمه اضافه کرد.

 

 

https://youtu.be/h78qNQ5Sby4

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

داستان ما با تسوباکی شروع میشه ، او اگهی استخدام یک شرکت موسیقس رو دریافت می کنه که این شرکت به طور تخصصی روی سه گروه Thrive ، Kitakore و MooNs کار می کنه و استعداد اونا رو پرورش میده خلاصه این که ۳ گروه منبع تامین مخارج شرکت هستند . اولین شغل تسوباکی بعد از این که فرم رو پر ممی کنه و قبول هم میشه و به خاطر عوامل متعددی ، از جمله تصادف و برخورد یا برخورد با سر  در مقابل این سه گروه قرار می کیره و یک بار دیگه شما شاهد خواهید بود که چطور یک دختر جوان با همکاران مرد خوش تیپ با شخصیت های متفاوت کنار میاد و اونها رو به طور مستقیم یا غیر مستقیم به موفقیت شغلی می رسونه.

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/4/79984.jpg

 

توضیحات من

وااااااااااااایییییییییییییییییییی

چه کاراکترهایی!

اصلا جون میداد واسه شیب زدن دو تایی، سه تایی!

اصلا یه وضعی.

بخش آیدول بودن و موسیقی رو کنار بگذاری، کاراکترهای جیگری داشت.

هاهاهاها.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد