جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu," Igiari

 

 

 

 

 

 

 

Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu," Igiari

 

 

نام انیمه: Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu," Igiari

نام انیمه: 逆転裁判 その『真実』、異議あり!

نام انیمه: Phoenix Wright: Ace Attorney

ژانر: Comedy, Drama, Mystery, Police

تاریخ پخش: بهار 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 24 قسمت

کارگردان: Ayumu Watanabe

استودیو: A-1 Pictures

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~125MB)

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Dub, ~600MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~88MB, EN Sub)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

ناروهودو ریوئیچی، وکیلی تازه‌کار که از بی‌گناهی موکلانش در پرونده‌های مشکوک دفاع می‌کند!
متهم بی‌گناه است یا گناه‌کار...؟ او برای برای اثبات بی‌گناهی موکلش به مبارزه با وکلای رقیب میرود. با یک کلمه "اعتراض دارم!" و مدرکی نه چندان و در تنگنا بودن، ورق را به نفع خود برمی‌گرداند. ماجراهای خنده‌دار بین او و مربی‌اش، چیهیرو آیاساتو، دستیار میایوی آیاساتو، دادستان رقیبش ریجی میتسوروگی و چندین شخصیت خاص دیگر را از دست ندهید. انیمه همچنین به رابطه‌ی ناروهودو با دوست دوران کودکی‌اش می‌پردازد. ناروهودو با کمک آموخته‌های مربی‌اش حقیقت را افشاسازی می‌کند!

 

خلاصه انیمه (منبع)

این داستان یک وکلیل تازه کاره که وارد سازمانی میشه و اولین ماموریتش نجات دوستشه که متهم به قتل نامزدش شده، آیا اون می تونه با کمک مربیش این ماموریت رو با موفقیت طی کنه؟

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/5/79448.jpg

 

من

قسمت اول رو دیدم.

اصلا کاراکترهای جیگر و خوشگل نداره.

ولی داستان کار جالب است.

یادم نمیاد انیمه‌یی دیده باشم که در مورد وکالت و وکیل و دادستان و اینا بوده باشه.

خوشم میاد.

فعلا تنها مشکل، نبود کاراکترهای جیگر است :D

این ناروهودو چقده خنگ است! چی جوری وکیل شده؟

اصلا چه جور دادگاهی است؟ یعنی چی که تازه در دادگاه مدارک رو می بینن.

اه اه اه.

اعصاب خورد کن!

ناروهودو هم واسه خودش شیربرنجی استتت.

الان قسمت نهم هستم، ‌ میتسوروگی (دادستان) به جرم قتل دستگیر شده.

از قضای روزگار، دوست دورن کودکی ناروهودو هم هست.

‌ ناروهودو هم خیرِ سرش وکالت میتسوروگی رو گرفته.

اون وقت با این دفاع کردنش!

اعصاب آدم رو خورد می کنه.

پسره ی خنگ و شیربرنج!

با این وضع افتضاحی که ناروهودو داره دفاع می کنه، میتسوروگی بیچاره، گناهکار شناخته میشه!

ایششششششششششش

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد