جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Shokugeki no Souma: Ni no Sara

 

 

 

 

 

Shokugeki no Souma: Ni no Sara

 

 

نام انیمه: Shokugeki no Souma: Ni no Sara

نام انیمه: Shokugeki no Souma 2nd Season

نام انیمه: 食戟のソーマ 弍ノ皿

نام انیمه: Food Wars: Shokugeki no Soma 2

ژانر: Ecchi, Cookie, School Life, Shounen

تاریخ پخش: تابستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

کارگردان: Yoshitomo Yonetani

استودیو: J.C.Staff

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~75MN)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~125MN)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, 6.49GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 3.86GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 720P, 4.38GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 10bit, 1080P, BD, ~350MB, Dual Audio, x265)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, Dual AUdio, BDRip, 1080P, ~1GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, Web-dl, EN Sub, ~1GB)

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت // سایت

+ معرفی و لینک دانلود انیمه‌ی Shokugeki no Soma (فصل اول)

 

See the source image

 

خلاصه انیمه (فصل اول)

یوکیهیرا سوما رویای تبدیل به بهترین آشپز را دارد. او در رستوران پدر خود در حال کار است و از یوکیهارو فارغ التحصیل میشه، یک روز پدر او یوکیهیرا جویچیرو تصمیم به بستن رستوران خود می گیرد تا در اروپا آشپزی کند در حالی که او لگدمال شده بود، روحیه سست شده souma پا به مبارزه طلیده شدن توسط فارغ التحصیل نابغه کالجی به نام jouichirou دوباره زنده شد. آیا او می تواند پیروز شود؟ در آکادمی که در سال تنها ۱۰% از دانشجو هاش قبول می شود.

 

خلاصه انیمه (منبع)

فصل دوم انیمه بسیار زیبای Shokugeki no Souma توصیه می کنم از دست ندید.

 

 

من

خب خب خب

فصل دوم رو هم دیدم، تمام شد.

بسی بسیار راضی بودم.

هاهاها.

خوشمان آمد.

خب انتظار نداشتم در مسابقات پاییز، سوما شکست بخوره.

ولی اون هایاتو هم خیلی جیگر است.

 

 

 


 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد