جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Detective Conan: Episode One - The Great Detective Turned Small

 

 

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/5/81968.jpg

 

Detective Conan: Episode One - The Great Detective Turned Small

 

 

 

نام انیمه: Detective Conan: Episode One - The Great Detective Turned Small

نام انیمه: Meitantei Conan: Episode One - Chiisaku Natta Meitantei

نام انیمه: 名探偵コナン エピソードONE 小さくなった名探偵

ژانر: Adventure, Mystery, Comedy, Police, Shounen

تاریخ پخش: پاییز 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: یک قسمت – اسپشیال

مدت زمان انیمه: یک ساعت و 33 دقیقه

کارگردان: ؟؟؟

منبع: Manga

استودیو: TMS Entertainment

زیرنویس انگلیسی دارد

 

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ تصاویر: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, BD, RAW, ~435MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, x264, BD, 720P, EN Sub, 5GB)

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, x264, BD, 1080P, EN Sub, 10GB)

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, x265, EN Sub, 1.5GB)

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BD, x265, EN Sub, 880MB)

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ تماشای آنلاین انیمه: لینک // لینک

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, BD, 1080P, EN Sub, 10GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, BD, 720P, EN Sub, 5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 720P, x265, EN Sub, 880MB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, x265, EN Sub, 1.4GB)

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=_3afqizCzh4

 

 

خلاصه داستان (منبع)

The "real" episode 1 of Detective Conan written by the Mangaka Gosho Aoyama.

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد