جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Ore no Kirai na Tsugaisama

 

 

 

 

Ore no Kirai na Tsugaisama

 

 

نام مانگا: Ore no Kirai na Tsugaisama

نام مانگا: 俺の嫌いなつがい様

ژانر: Smut, Yaoi

نویسنده و هنرمند: KIRISHIKI Tokico

تاریخ انتشار: 2016

وضعیت: آنگوئینگ

ناشر: Media Soft, Sankosha

مجله: Charles Comics (Media Soft / Sankosha)

+ دانلود مانگا – ترجمه فارسی ===> کانال @yaoiiiworld

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ اطلاعات بیشتر در مورد مانگا

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

 

خلاصه داستان

Includes Oneshot from Omegaverse BL Anthology.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد