جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Your Lie in April – 2016

 

 

 

Your Lie in April – 2016

 

 

نام لایواکشن: Your Lie in April

نام لایواکشن: Shigatsu wa Kimi no Uso

نام لایواکشن: 四月は君の嘘

ژانر: Drama, Music, Romance

تاریخ پخش: 10 سپتامبر 2016

مدت زمان لایواکشن: 122 دقیقه

کشور سازنده: ژاپن

زبان لایواکشن: ژاپنی

بازیگران: Kento Yamazaki, Suzu Hirose, Anna Ishii

کارگردان: Takehiko Shinjo

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

* انیمه با زیرنویس فارسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به لایواکشن

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P, ~950MB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 1080P, ~1.8GB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, BluRay, 720P, EN Sub, 4.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 720P, BD, Chin Sub, 4.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 1080P, BluRay, RAW, 3.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, BluRay, x264, 3.4GB)

+ تصاویر لایواکشن: عکس // عکس

+ تماشای تریلر لایواکشن: لینک // لینک

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

کوسی آریما تحت نظارت مادرش پیانو رو یاد گرفته است و در خیلی از رقابت های پیانو برنده بوده و

 

 

توضیحات من

آخی، آخی ...

چقدر رمانتیک و دپرسناک!

انیمه‌ش رو قبلا دیده بودم. یکی از اون انیمه‌های پر طرفدار شده بود.

از لایواکشن هم راضی بودم.

مشکلی هم با بازیگرهاش نداشتم.

 

#Live_Action

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد