جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Vandread: The Second Stage

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/4/75447.jpg

Vandread: The Second Stage

 

 

نام انیمه: Vandread: The Second Stage

نام انیمه: ヴァンドレッド the second stage

ژانر: Action, Ecchi, Mecha, Sci-Fi, Shounen, Space

تاریخ پخش: پاییز 2001

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت – فصل دوم

مدت زمان هر قسمت: 22 دقیقه

کارگردان: Hiraike Yoshimasa

استودیو: Gonzo

منبع: Original

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~80MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Dub, S01 & S02, 7.1GB)

+ لینک فایل تورنت (rmvb, ITA Sub, 2.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, S01 & S02, EN Sub, 480P, x265, 3.2GB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 360P, S01 & S02, ~80MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, Dual Audio, x265, ~120MB)

 

 

 

خلاصه داستان

ادامه‌ی فصل قبل می‌باشد.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد