جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Saijaku Muhai no Bahamut

 

 

 

 

 

 

 

Saijaku Muhai no Bahamut

 

 

نام انیمه: Saijaku Muhai no Bahamut

نام انیمه: Undefeated Bahamut Chronicle

نام انیمه: 最弱無敗の神装機竜《バハムート》

ژانر: Action, Fantasy, Romance, School Life, Supernatural, Ecchi

وضعیت: تمام شده

تاریخ پخش: زمستان 2016

تعداد قسمت ها: 12 قسمت

استودیو: Lerche

کارگردان: Masaomi Ando

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک های مربوط به انیمه

+ لینک نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~125MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~190MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~300MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, ~550MB, EN Sub)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک // لینک

+ معرفی کاراکترهای انیمه // سایت رسمی انیمه

 

 

توضیحات و اطلاعات (منبع: انیم ورلد)

داستان سری از لایت ناولی که حول محور لوکس شاهزاده سابق امپراطوری به نام ارکادیا که توسط انقلابی پنج سال جلوتر براندازی شد، میچرخد. لوکس اشتباهی ناخواسته وارد منطقه حمام خوابگاه دخترانه ای میشود و پرنسس جدید لیسشارت را لخت میبیند و باعث عصبانیت او میشود.

به همین دلیل لیسشارت او را به مسابقه درگ-راید دعوت میکند. درگ-راید ها سلاحهای قدیمی ماشینی هستند که از زیر خرابه های قدیمی نقاط مختلف جهان بدست اورده شده اند. لوکس قبلا به عنوان قویترین شوالیه درگ معروف بود ولی الان به عنوان ضعیفترین شکست ناپذیر شوالیه درگ معروف است زیرا او اصلا در مبارزات حمله نمیکند. بعد از جنگش با لیسشارت لوکس در اکادمی شوالیه های درگ که فقط مخصوص دختران است شرکت میکند که در انجا مجبور به یادگیری شوالیه های درگ میباشد.

خب راستشو بخواین بگم هیچ ایده ی خاصی در رابطه با این انیمه ندارم و همین برام جالبه. معمولا میتونم در رابطه با انیمه ها یه سری حدسیاتی بزنم که بعضیاشون تا حدودی درست از اب در بیاد اما بعد از دیدن تریلر و کاور این انیمه نتونستم حدس بزنم که قراره دقیقا با چه چیزی سرو کار داشته باشم. اینکه نتونستم حدس بزنم انگیزم رو برای دیدنش دو‌چندان کرده، با توجه به استدیویی که این انیمه رو ساخته و صداپیشگان عالی و ماهر این انیمه امید بالایی بهش دارم و دروغ چرا، امیدوارم در لیست انیمه های زمستانی رتبه ی خوبی رو‌ کسب کنه. هر شش کارکتر انیمه جذابیت ها و توانایی ها و نقاط ضعف و قدرت خاص خودشون رو دارن و خب مطابق معمول دخترا نقش پررنگ تری رو بازی میکنن چون از شش کارکتر اصلی پنج تاشون دختره. پسرک داستانمون هم ظاهرش جالبه. انگار توجه مانگاکا و بقیه دست اندرکاران روی رنگ سفید زیاده طوری که رنگ موهای کارکتر پسرمون هم سفیده. کلا جدیدا رنگ سفید برای موها خیلی استفاده میشه.

نمیدونم، شاید به نظر من این یه ذره کوچولو ناراحت کننده باشه اما خب حس میکنم یه ذره در رابطه با لباس کارکترها کم لطفی شده اگه لباس ها خاص تر طراحی میشد بهتر بود چون زیاد این مدل لباس رو دیدیم منظورم این نیست که زرق و برق به لباس بدن بیشتر یه طراحی خاص مد نظرمه یه چیزی که خیلی خشک و جدی نباشه. خب بگذریم در پایان بین انیمه های این فصل یکی از بهترین انیمه های لیستم قطعا این انیمه ست. یه انیمه شمشیرزنی قطعا میتونه به لیستم رنگ و بوی تازه ای بده.

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

داستان درباره لوکس می باشد که شاهزاده سابق یک کشور به نام آرکیدیا است که ۵ سال قبل توسط شورشی سرنگون شد. لوکس به صورت اتفاقی وارد حمام یک خوابگاه دخترانه می شود و پرنسس جدید کشور ، لیسهارت ، را لخت می بیند و باعث عصبانیت او می شود. سپس لیسهارت لوکس را به یک دوئل درگ ــ راید به مبارزه می طلبد. درگ ــ راید ها سلاح های مکانیکی زره پوش باستانی هستند که از خرابه های سراسر جهان بدست آمده اند. لوکس قبلا به قوی ترین شوالیه درگ معروف بود ولی حالا به عنوان ” ضعیف شوالیه شکست نخورده درگ ” معروف است زیرا او به هیچ عنوان در مبارزه حمله نمی کند. بعد از دوئلش با لیسهارت ، لوکس وارد مدرسه ای دخترانه می شود که افراد سلطنتی را برای تبدیل شدن به شوالیه های درگ آموزش می دهند .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد