جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

La La Land – 2016

 

 

 See the source image



La La Land – 2016

 

 

نام فیلم: La La Land

ژانر: Comedy, Drama, Music

کشور: آمریکا، هنگ کنگ

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

تاریخ پخش: 25 دسامبر 2016

مدت زمان فیلم: 2 ساعت و 8 دقیقه

کارگردان: Damien Chazelle

بازیگران: Ryan Gosling, Emma Stone, Rosemarie DeWitt

زیرنویس فارسی و  انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به فیلم

+ اطلاعات فیلم در IMDB

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تماشای آنلاین فیلم

+ لینک دانلود فیلم (MKV, 1080P, Web-Dl, 1.7GB)

+ لینک دانلود فیلم (MKV, 720P, Web-Dl, 1.2GB)

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ جستجوی زیرنویس فارسی

+ تصاویر فیلم: عکس // عکس

+ تماشای تریلر فیلم

+ لینک فایل تورنت (MKV, 2.4GB, 1080P, Web-dl)

+ لینک فایل تورنت (AVI, Web-dl, Xvid, 720P, 3.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 1080P, 1.9GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, WebRip, 900MB, 720P)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

 

خلاصه فیلم (منبع)

هنرپیشه مشتاقانه در حال پخش از ستاره های فیلم در میان شنوندگان و موسیقی سوزان موسیقی سوزان جاز است که توسط بازی های کنسرت های حزب کوکتل در میله های کثیف انجام می شود. اما با توجه به موفقیت ها، آنها با تصمیماتی مواجه اند که پارچه های شکننده آنها را دوست دارند و آرزوهای آنها به سختی کار می کنند تا یکدیگر را حفظ کنند و تهدید به جدا شدن آنها را از بین ببرند.

 

خلاصه داستان (منبع)

عشق غم‌ها را کنار می‌زند و زندگی روزمره را برهم می‌زند‌. مردی که نوازنده جاز است و دیگری بازیگر است. نوازنده دیگر نمی‌تواند بنوازد و بازیگر دیگر نمی‌تواند بازی کند.

 

 

* فیلم La La Land (لا لا زمین) محصول سال 2016 (1395) میباشد که توسط Damien Chazelle در کشور USA ساخته و اکران شده است. این فیلم تاکنون امتیاز 8.1/10 از سمت منتقدین کسب کرده است.

 


 

توضیحات من

فکر نمی کنم این فیلم رو خودم دانلود کرده باشم.

چقدر اعصاب خورد کن و حوصله سر بر بود.

اه اه اه

فقط دیدم که دیده باشم.

یعنی خب اگه یه وقتی خودم دانلود کرده بوده باشم، حیف نشده باشه.

ولی بعید می دونم همچین داستان هایی رو خودم دانلود کنم.

یا ممکن است برای دوستم دانلود کرده باشم.

نمی دونم والا ...

حالا هر چی ...

همه ش آهنگ و رقص و بازیگری و ...

کلا حوصله آدم سر میره.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد