جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Ao no Kanata no Four Rhythm

 

 

 

 

 

 

Ao no Kanata no Four Rhythm

 

 

نام انیمه: Ao no Kanata no Four Rhythm

نام انیمه: 蒼の彼方のフォーリズム

نام انیمه: Four Rhythm Across the Blue

ژانر: School Life, Sci-Fi, Drama, Sports

تاریخ پخش: زمستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 12 قسمت

استودیو: Gonzo

کارگردان: Fumitoshi Oizaki

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~150MB, Multi Server)

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Sub, 480P, 1.73GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Sub, 480P, 1.73GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Sub, 480P, 1.73GB)

+ لینک فایل مگنت (MKV, EN Sub, 480P, 1.73GB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, ~100MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~125MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~180MB, Multi Server)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 2.17GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 2.17GB)

+ لینک فایل مگنت (MKV, 720P, 2.17GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~300MB, Multi Server)

+ لینک فایل تورنت (3.87GB, MKV, 720P)

+ لینک فایل تورنت (3.87GB, MKV, 720P)

+ لینک فایل تورنت (3.87GB, MKV, 720P)

+ لینک فایل مگنت (3.87GB, MKV, 720P)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~550MB, Multi Server)

+ لینک فایل تورنت (1080P, MKV, EN Sub, 6.4GB)

+ لینک فایل تورنت (1080P, MKV, EN Sub, 6.4GB)

+ لینک فایل تورنت (1080P, MKV, EN Sub, 6.4GB)

+ لینک فایل مگنت (1080P, MKV, EN Sub, 6.4GB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ تماشای آنلاین انیمه // سایت رسمی انیمه

 

توضیحات و نظر شخصی منتقد (منبع: انیم ورلد)

پرواز مثل یک پرنده همیشه یکی از زیباترین احساسات و رویاها برای ذهن انسان بوده و هست.اینکه خیلی راحت بتونیم بدون هیچ وسیله خاصی و تنها با بدن خودمون پرواز کنیم.چقدر میتونه هیجان انگیز باشه؟شما اگه بتونید مثل یک پرنده ازاد پرواز کنید چیکار میکنید؟(من که قطعا توی چند ساعت خودمو به کشتن میدم) واقعا حتی فکر کردن بهش میتونه هیجان رو درون رگ های ما به جریان دربیاره. ایده اصلی انیمه ای که اینبار میخوام برای شما معرفی کنم به همین رویای دوست داشتنی میپردازه.دنیای که در آن تکنولوژی شرایط پرواز بدون موتور یا لباس مخصوصی رو برای انسان فراهم کرده.اجازه بدید برای اینکه بهتر با داستان و این انیمه اشنا بشیم گذری بر خلاصه داستان و عوامل سازنده کار داشته باشیم.

همینطور که شاید خود شما تا الان احساس کردید با یک انیمه پرنشاط و دلنشین روبرو هستیم.میتونم بگم طبق محتوای داستان و اشاره ای که به سبک ورزشی در خلاصه داستان شده،باید منتظر صحنه های اکشن در کار باشیم از سبک های دیگه این انیمه میتونم به Sci-Fi اشاره کنم که همین موضوع میتونه تاثیر زیادی بر روی ساخت لوکیشن ها و زاویه دوربین بزاره.در انیمه های این سبک عمدتاٌ سکانس ها به شکل باز گرفته میشه که اتفاقات رو به خوبی پوشش بده و زاویه های دوربین بیشتر به شکل سربالا یا روبه پایین هست و از تصویر نگاری های حرکتی زیاد خبری نیست.البته این قاعده برای سکانس های هوایی صادق هست و طبیعتا سکانس هایی که بر روی زمین ساخته میشه از فیلم برداری و زاویه های معمول استفاده خواهد شد.پس کار به نسبت مقداری پیچیده هست و با توجه به توضیحاتی که دادم میتونم بگم استودیو سازنده و گروه کارگردانی که در ادامه بهشون اشاره خواهم کرد نقش حیاطی در هرچه دلنشین کردن صحنه ها دارن. موضوع دیگه ای که دوست دارم بهش اشاره کنم این هست که اکثر کاراکترها جز «Masaya Hinata» دختر هستن و همین میتونه داستان رو به سمت حارم شدن پیش ببره.البته در سبک های معرفی شده برای این انیمه اسمی از حارم برده نشده اما احساس و تجربه شخصی من این هست که داستان پتانسیل کشیده شدن به سمت این سبک رو داره و سبک رمنس لزوماٌ به دو کاراکتر خلاصه نخواهد شد چون یکی از اصل های پایه ای در سبک رمنس بودن یک سوم شخص، یا به اصطلاح رقیب هست و در جاییکه سوم شخصی وجود نداشته باشه داستان برای ادامه پیدا کردن با ضعف مواجه میشه و محتوای رمنس خودشو از دست میده.

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

داستان در 4 جزیره از مجمع الجزایر ژاپن و دریا های جنوب اتفاق میوفتد.یک جهان کاملا مدرن و متفاوت در ژاپن.از زمانی که فناوری ضد جاذبه کشف شد.کفش های ضد جاذبه اختراع شد و انسان اجازه پرواز در اسمان را پیدا کرد.آنها مردم را به عرصه جدیدی وارد کردن و او را قادر ساخت تنها با استفاده از بدن خود و بدون هیچگونه پرو بال یا موتوری در آسمان پرواز کند.و همین موضوع باعث به وجود آمدن ورزش جدیدی به اسم پرواز سیرک شد. داستان درمورد شخصیتی است که پیشکسوت این ورزش بوده و در گذشته به علت حادثه ای که در این ورزش برایش اتفاق افتاده و باعث مصدومیت و کنارگیری او از این ورزش شد.ولی حالا او با دانش آموزِ انتقالی به نام آسوکا کوراشینا ملاقات میکند و سعی میکند به او آموزش بدهد و این باعث میشود که او به شور و شوق گذشته برگردد.

 

خلاصه انیمه (منبع)

داستان در جزایری چهار گانه در جنوب ژاپن اتفاق می افته. در جهانی متفاوت با ژاپن امروزی. با کشف مواد ضذ جاذبه، کفش های ضد جاذبه ای اختراع شدند که امکان پرواز به افراد می دهند. این کفش ها انسان را وارد دنیایی کرد که در آن می تواند بدون نیاز به پر یا موتور و تنها با استفاده از قدرت بدن خودش پرواز کنه. ورزشی هم بر اساس همین ایجاد شد که اسمش “flying circus” هست.

به خاطر یه شکست بد، پیشکسوت این ورزش که امید داشت آینده ای در اون داشته باشه اونو کنار گذاشت. اما اون آسوکا کوراشینا رو که یه دانش آموز انتقالی هست رو ملاقات می کنه و در جریان آموزش پرواز به اون علاقش به این ورزش برمی گرده و دوباره تو مسابقات شرکت می کنه.

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد