جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!

 

 

 

 

Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!

 

 

نام انیمه: !Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo

نام انیمه: この素晴らしい世界に祝福を

نام انیمه: Give Blessings to This Wonderful World!

نام انیمه: KonoSuba: God's Blessing on This Wonderful World!

ژانر: Adventure, Comedy, Supernatural, Fantasy

تاریخ پخش: زمستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 10 قسمت

استودیو: Studio Deen

کارگردان: Takaomi Kanasaki

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ نقد وبررسی انیمه و توضیحات

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~125MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~150MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, Hi10P, ~500MB, 720P)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, ~800MB, BD)

+ سایت رسمی انیمه // سایت رسمی انیمه

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک // لینک

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/8/77831.jpg

 

 

توضیحات و نظر شخصی (منبع: دنیای انیمه)

همون اول کاری بریم سراغ داستان انیمه. پسر اصلی داستان، ساتو کازوما یه فردِ از جامعه به دور ـه - اوتاکو، hikikomori یا هرچیز دیگه ای – که عاشق گیم ـه اما زندگی ـش خیلی زود به دلیل یک تصادف سنگین به پایان می رسه.. یا بهتر بگم؛ از تمام شواهد موجود همچین چیزی بر میاد اما دوباره چشماشُ باز می کنه و در همین زمان با یه دختر که خودش رو الهه می نامه روبرو میشه. این دختر جمله ی جالبی بهش میگه: "هی، یه چیز باحال برات دارم. می خوای به یه دنیای دیگه بری؟ فقط می تونی یه چیز انتخاب کنی که همراه خودت بیاری... بعدش می برمت." از همین نقطه، ماجراجویی بزرگ کازومای دوباره متولد شده برای تسلط به پادشاه شیاطین شروع میشه، اما زهی خیال باطل، تنها به نفره که اینطوری فکر می کنه.. کلی مشکلات سر راه این ماجراجویی ـه. مشکلاتی مثل به دست آوردن غذا، لباس و سرپناه که این تازه اولین و ساده ترین اون هاست. کازوما شخصیت صلح طلبی داره و یک زندگی همراه با صلح و صفا و آرامش رو ترجیح می ده. در یک کلام، از دردسر بدوره. اما الهه ی داستان ما، مدام براش مشکل درست می کنه. سرانجام تا جایی پیش می رن که توجه ارتش پادشاه شیاطین رو جلب می کنن. 2 تا کرکتر دختر دیگه هم به داستان انیمه اضافه کنین که هر کدوم در ماجراهای پیش رو عهده دار نقشی خواهند بود و خلاصه ی داستان همینجا تموم میشه.

اگه بخوایم بدون کسب حتی 1 کلمه اطلاعات از انیمه و بدون دیدن تریلر در موردش قضاوت کینم تنها گزینه ـمون دیدن عکس های موجوده و با دیدن اون ها متوجه می شیم که فضای شاد و رنگارنگی پیش رومونه و معمولا گزینه هایی که با دیدن این فضا به ذهنمون می رسه فضاهای ماجراجویی و فانتزی ـه. حالا اگه به لیست ژانر ها نگاه کنیم می بینیم که دقیقا همین 2 مورد از ژانر های اصلی انیمه هستن و از این حیث میشه گفت ویژگی این فضاها حداقل با دیدن تصاویر، در انیمه وجود داره و این خودش یک نکته ی مثبته که باعث میشه ذهنیت اولیه ی مثبتی نسبت به انیمه پیدا کنیم. (بدون دیدن سایر اطلاعات) انصافا ظاهر کار رو که می بینیم کار خیلی خوش رنگ و رویی به نظر می رسه که با اضافه شدن کمدی آماده ـست تا با هدیه دادن یک گرما از جنس شادی، سرمای سرد زمستون رو برامون معتدل کنه.

در مورد داستان نه میشه گفت خیلی خیلی کلیشه ایه و نه میشه گفت خیلی خیلی خاص و ناب ـه. بیشتر حالت تعاادل داره، پس فقط به سلیقه ی شخصی خودم اشاره می کنم. این چنین فضاهایی عموما باب میلم در میان و با توجه به حضور ژانر ماجرایی، میشه گفت حس کنجکاوی ـم قلقلک داده میشه. وقتی داستان رو در ذهنم تجسم می کنم به این نتیجه می رسم که چیزی نیست که براش خودم رو به آب و آتیش بزنم و انتظاراتم رو فضایی کنم، بلکه با انتظاری حداقلی محض سرگرمی و لذت بردن به سراغ انیمه می رم تا ببینم توانایی برآورده کردن انتظاراتم رو داره یا نه اما همواره در دلم حس مثبتی نسبت بهش دارم. بد نیست اشاره کنم رمنس هم در لیست ژانرهای انیمه دیده میشه و اولین حدسی که زده میشه بر می گرده به رابطه ی کازوما و الهه ی داستان، اما اینجا یک نکته ی مثبت خیلی بزرگ {حداقل برای من} وجود داره که باعث میشه به انیمه احترام بزارم و اون اینه که از ایچی خبری نیست. مععمولا ایچی با ماجرایی همراه نمی شه یا کمتر این اتفاق می افته، اما همین نبود ایچی خیالم رو راحت می کنه که انیمه قرار نیست بخاطر نشون دادن 4 تا صحنه ی ایچی، یک داستان زپرتی تحویلمون بده. هر چند، به خاطر تعداد زیاد دختر های انیمه - حدود 3 تا - هارم خودش رو نشون می ده و از وجود یک رمنس خوب و باکیفیتی که سر و ته داشته باشه جلوگیری می کنه. ایچی نداریم، درسته.. اما فن سرویس داریم و با دیدن تریلر به راحتی میشه چند نمونه دید. امیدوارم از این فن سرویس ها هم به دفعات استفاده نشه و حالتی تعادلی وجود داشته باشه.

با بررسی بیشتر انیمه و عمیق تر شدن در تریلر متوجه فضای حاکم بر انیمه می شیم. کرکتر ها و لوکیشن ها به خوبی مشخص هستن و با دیدن دوباره و دوباره ی تریلر باز هم به همون بحث رنگارنگ بودن فضا می رسیم. کرکتر اصلی چند صحنه ی شینپاچی گونه از خودش نشون داد که میشه حدس زد قسمتی از شخصیت ـش اینگونه طراحی شده و پیش خواهد رفت. همچنین یا دیدن بعضی لحظات به مبحث مجیک و ماهو شوجو هم می رسیم که جای حرف زیادی نداره و برای این مسئله، دیدن خود انیمه بهترین چیزه! روی هم رفته دو تریلری که از انیمه منتشر شده به خوبی تونستن منُ جذب کنن و به خوبی فضای انیمه رو نشون می دن. برای آشنایی هرچه بهتر با انیمه تریلر های موجود در بهترین سطح قرار دارن. پس دیدن اون ها شدیدا توصیه می شه.

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

داستانی کمدی که درباره کازوما ساتو می باشد . او یک هیکیکوموری ( فرد غیر اجتماعی! ) است و عاشق بازی های کامپیوتری ، انیمه و مانگا است. طی یک تصادف زندگی رقت انگیزش به پایان می رسد … یا باید می رسید! ولی وقتی که بیدار می شود دختری زیبا را می بیند که خودش را یک الهه معرفی می کند. ” هی ، چند خبر خوب دارم ـــــ دوست داری به یک جهان دیگر بری ؟ فقط می تونی یک چیز با خودت بیاری”.

 

 

https://img7.anidb.net/pics/anime/195628.jpg

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

زندگی کازوما ساتو یه هیکیکوموری که عاشق بازی هاست به خاطر یک تصادف به پایان می رسد.... باید اینطور می شد ولی وقتی بیدار شد یه دختر زیبا که به خودش می گفت الهه در برابرش بود.

 "هی، من برات یه چیز خوب دارم. می خوای بری به دنیای دیگه؟ فقط یه چیز می تونی با خودت ببری."

 "... پس تو رو می برم."

از اینجا به بعد ماجراجویی بزرگ سرکوب کردن شاه شیطانی برای کازوما شروع می شه... یا حداقل شاید باید اینطور میشد ولی ماجرا با مسئله ی پیدا کردن غذا، لباس و سرپناه شروع می شه! با وجودی که کازوما می خواد در آزامش زندگی کند الهه مرتب دردسر درست می کنه و بالاخره اونا توجه ارتش شه شیطانی رو جلب می کنن!؟

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد