جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Kanojo to Kanojo no Neko: Everything Flows

 

 

 See the source image

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/9/79716.jpg

 

Kanojo to Kanojo no Neko: Everything Flows

 

 

نام انیمه: Kanojo to Kanojo no Neko: Everything Flows

نام انیمه: 彼女と彼女の猫 -Everything Flows

نام انیمه: She and Her Cat: Everything Flows

ژانر: Slice of Life, Psychological, Romance

تاریخ پخش: زمستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 4 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 8 دقیقه

استودیو: LIDEN FILMS

کارگردان: Kazuya Sakamoto

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ نقد و بررسی و توضیحات در مورد انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تماشای آنلاین: سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~22MB)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, ~130MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, EN Sub, ~200MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~180MB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 10bit, 720P, 90MB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, RAW, 400MB)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

 

 

توضیح (منبع: دنیای انیمه)

انیمه ای 4 اپیزودی از استودیوی LIDEN FILMS ، داستان زندگی دختری که سال اول دانشگاه خودشُ شروع کرده و بهمراه حیوون خونگیش که گربه سیاهیه به دنبال پیدا کردن کاره.

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان درباره دختری دانشجو هست که دنبال کار میگرده در حالی که با گربه‌ش زندگی میکنه.

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

 داستان زندگی یک دانشجوی به دنبال کار که به همراه گربه خانگی سیاهش زندگی می کند.

 

 

من

بیشتر داستان از زبان این گربه سیاه تعریف میشه.

این که چی جوری پیداش کردن، چی جوری بزرگ شده.

به عنوان عضوی از خانواده زندگی کرده.

و قسمت آخر که ساعت‌های پایانی عمر گربه بود، خیلی دپرسناک بود.

این که تونسته بود زنگ بزنه مادر ِ دختر که بیاد.

که بتونه برای آخرین بار خداحافظی بکنه.

توو بغل دختری که از کوچیکی باهاش بزرگ شده بود، بمیره ...

اصلا نسبت به مرگ حیوانات خانگی احساس خاصی دارم.

خیلی دپرسناک است... خیلی ...

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد