جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Clockwork Planet

 

See the source image 

 

Clockwork Planet

 

 

نام انیمه: Clockwork Planet

نام انیمه: クロックワーク・プラネット

ژانر: Fantasy, Sci-Fi

تاریخ پخش: بهار 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Light novel

کارگردان: Nagasawa Tsuyoshi

استودیو: Xebec

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات، خلاصه قسمت‌ها

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ تماشای تریلر اول انیمه // تماشای تریلر دوم انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 1080P, BDRip, RAW, 46GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BDRip, x264, RAW, 1080P, 43GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BluRay, 1080P, EN Sub, 42GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub, 15GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, ESP Sub, 6.5GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, WebRip, EN Sub, ~350MB, 1080P)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, Web, EN Sub, ~1GB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~650MB, Multi Server)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

نائوتو پسریه که از اطرافیانش فاصله گرفته و هیچ دوستی نداره اما به ربات‌ها یا همون اوتوماتون ها خیلی علاقه منده و داره سعیش رو می‌کنه که یه اوتوماتون خودش بسازه اما یه روز همین جوری که داشت توی خونه‌اش استراحت می‌کرد، یه جعبه‌ی بزرگ از آسمون میوفته توی خونه‌اش و وقتی توی اون جعبه رو باز می‌کنه، می‌بینه یه اوتوماتو دختر توش هست و ....

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

روزی ناگهان جعبه‌ای سیاه در خانه ناوتو میوری ترک تحصیل کرده افتاد. درونش رباتی مونث بود. چرخه نامتناهیی از موفقیت و شکست.

دنیایی که تغییر میکند و انسان‌هایی که تغییر نمیکنند. در زمانه‌ای که حقیقت و فانتزی فریاد میکشند، آشنایی این دو باعث حرکت عقربه‌های سرنوشت شد!

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد