جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

´Gintama

 

 

 

 

 

 

´Gintama

گینتاما 2011

 

 

نام انیمه: ´Gintama

نام انیمه: ´銀魂

ژانر: Action, Comedy, Historical, Samurai, Shounen, Supernatural

تاریخ پخش: 2011

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 51 قسمت (از قسمت 202 تا 252)

سازندگان: Sunrise

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

 

 

 

لینک های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه – مدیافایر (720P, MKV, 100MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه – مدیافایر (480P, MKV, 70MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه – ترنبیت (720P, MKV, 100MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه – ترنبیت (480P, MKV, 70MB, EN Sub)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ تماشای آنلاین: سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (720P, MKV, 90MB) (از قسمت 202 تا 252)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~150MB) (از قسمت 202 تا 252)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~350MB) (از قسمت 202 تا 252)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~550MB) (از قسمت 202 تا 252)

نکته: چون انیمه طولانی است، خیلی ها قسمت ها رو پشت سر هم گذاشتن و جدا نکردن. با این لینک بالا، سری بعدی رو می تونین دانلود کنین و همین طور سری های قبل رو.

 

 

 

 

 

 

خلاصه ی داستان (منبع: انیم ورلد)

زندگی در ژاپن فئودال آسان نیست... خصوصا حالا که فضایی‌ها آمده و همه‌ چیز و همه‌ جا را به تصرف خود درآورده‌اند! خب البته، اوضاع بیمه و بهداشت عالی شده، اما ممنوعیت عمومی استفاده از شمشیر، بسیاری از سامورایی‌های شکست‌خورده را با تصمیم سختی رو‌به‌رو ساخته که همانا انتخاب مسیر زندگی آینده‌شان است! این موضوع، خصوصا در مورد افرادی از جمله گینتوکی ساکاتا صدق می‌کند که به شغل درازمدت و منظمی پایبند نیستند. این شد که گینتوکی، دنبال شغل آزاد رفته و هر کاری به او پیشنهاد شود، می‌پذیرد، البته تا جایی که حقوق آن به اندازه‌ی کافی باشد. اما چه می‌شود کرد که در این دنیای تازه که پر از هیولاهایی با چشم‌های حشره‌ مانند، یاکوزایی که روز به روز پیشرفت می‌کند و جاه‌ طلبی‌های بی حد و حصر فضایی‌هاست، هیچ کاری آن‌قدر که رنج و درد و بدبختی برای گینتوکی به همراه می‌اورد، پول چندانی عایدش نمی‌کند!

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/s/common/uploaded_files/1466064217-c43f616a283786c1b615a5e8e3dc96b3.jpeg

 

 

 

 

 

من:

کلا این انیمه خیلی خاص است. کاراکتر «گینتوکی» هم در نوع خودش تک است. این انیمه رو دوست دارم. نمی دونم چند سری دیگه مونده. ولی اعلام کردن که دوباره گینتاما خواهیم داشت. ای ول. البته من باید خودم رو زودی برسونم. ها ها ها.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد