جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Tsuredure Children

 

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/12/86676.jpg

Tsuredure Children

 

 

نام انیمه: Tsuredure Children

نام انیمه: 徒然チルドレン

ژانر: Comedy, Romance, School Life, Shounen

تاریخ پخش: تابستان 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 12 دقیقه

کارگردان: Kaneko Hiraku

منبع: 4-koma manga

استودیو: Studio Gokumi

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, x265, EN Sub, 1.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub, 3.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub, 1.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub, 3.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, x264, RAW, 1.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, FR Sub, 3.5GB)

+ سایت رسمی انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, BD, EN Sub, ~900MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, x265, BD, 1080P, EN Sub, ~180MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, ~820MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, x264, EN Dub, ~750MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, x264, 720P, EN Dub, ~220MB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ تماشای تریلر انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک  دانلود زیرنویس فارسی

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~120MB)

 

 

توضیح (منبع: دنیای انیمه)

مجموعه ای از سناریوهای عاشقانه و احساسی که در قالب یک انیمه کوتاه به تصویر کشیده خواهد شد.

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

این انیمه در مورد پسری است که از پایین بودن اعتماد به نفس خود رنج میبره و حتی این واقعیت را نمیتواند قبول کند که دختر رویاهایش از او درخواست کرده با او به بیرون برود ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد