جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Tokyo Ghoul - 2017

 

 

 

Tokyo Ghoul - 2017

 

نام لایواکشن: Tokyo Ghoul

نام لایواکشن: Tokyo Ghoul: The Movie

نام لایواکشن: 東京喰種トーキョーグール

نام لایواکشن: Tokyo Guru

ژانر: Action, Horror, Sci-Fi, Thriller

تاریخ پخش: 29 جولای 2017

کشور سازنده: ژاپن

زبان اصلی لایواکشن: ژاپنی

مدت زمان لایواکشن: 120 دقیقه

کارگردان: Kentarô Hagiwara

بازیگران: Masataka Kubota, Fumika Shimizu, Nobuyuki Suzuki

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

* انیمه با زیرنویس فارسی و مانگا با ترجمه‌ی فارسی دارد

 

http://asianwiki.com/images/c/c7/Tokyo_Ghoul-p1.jpg

 

 

لینک‌های مربوط به لایواکشن

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, x264, BluRay, RAW, 4.4GB)

+ تماشای آنلاین لایواکشن

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, BluRay, x264, RAW, 1.1GB)

+ تصاویر لایواکشن: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, x264, BDRip, EN Sub, 8.9GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, RAW, 480P, x264, 1GB)

+ تصاویر لایواکشن: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P, BluRay, ~900MB)

+ تماشای تریلر لایواکشن: لینک // لینک

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

یک دانشجوی کالج توکیو توسط غول مورد حمله قرار میگیرد، این موجود یک نوع انسان قدرتمند هست که از بدن انسان تغذیه می کند. او زنده میماند اما حالا در حال تبدیل شدن به همان موجود هست…

 

 

#Live_Action #Tokyo_Ghoul

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد