جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Gintama – 2017

 

 

 

Gintama – 2017

 

 

نام لایواکشن: Gintama

نام لایواکشن: Gin Tama

نام لایواکشن: Silver Soul

ژانر: Action, Adventure, Comedy, History, Sci-Fi

تاریخ پخش: 10 آگوست 2017

کشور سازنده: ژاپن

زبان اصلی لایواکشن: ژاپنی

مدت زمان لایواکشن: 131 دقیقه

کارگردان: Yûichi Fukuda

بازیگران: Shun Oguri, Kôichi Yamadera, Yûya Yagira

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

* مانگا با ترجمه فارسی و انیمه با زیرنویس فارسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به لایواکشن

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 480P)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود تریلر لایواکشن (MP4, 720P)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 1080P, BluRay, ~1.7GB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P, BluRay, ~950MB)

+ لینک جستجوی زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 1080P, BluRay, RAW, 13GB)

+ تصاویر لایواکشن: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک فایل تورنت (MKV, BDRip, 1080P, EN Sub, 12GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, x264, BDRip, 1.2GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 720P, BluRay, RAW, 5.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, BDRip, EN Sub, 6.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 1080P, BluRay, RAW, 13GB)

+ تماشای تریلر لایواکشن: لینک // لینک // لینک

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P, BluRay, ~950MB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P, BluRay, ~950MB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 480P, BluRay, ~550MB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P, BluRay, ~950MB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 489P, BluRay, ~550MB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 1080P, BluRay, ~1.7GB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P, x265, BluRay)

+ لینک دانلود تریلر لایواکشن

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

 در یک دوره زمانی که بیگانگان به توکیو فئودالی (ارباب‌رعیتی) حمله کرده اند، یک سامورایی پیدا میشود که میتواند جلوی آن ها را بگیرد و

 

 

خلاصه داستان (منبع)

گینتاما ، فیلمی اکشن و ماجرایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی یوییچی فوکودا است. این فیلم بر اساس یک مانگای ژاپنی بسیار معروف به همین نام ساخته شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است، ساکاتا گینتوکی در جای زندگی می‌کند که دوران سامورائی‌ها به اتمام رسیده است و دیگر کسی به آن‌ها احتیاج ندارد و موجودات فضایی به دنیای آن‌ها وارد شده‌اند. گینتوکی همراه کاگورا و شینپاچی زندگی می‌کند، آنها هر شغلی را که بهشان پیشنهاد می‌شود را قبول می‌کنند تا دنیا بهتر شود و همچنین توانایی پرداخت پول اجاره خانه‌شان را داشته باشند و

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=fH91vsKfOzs

 

توضیحات من درباره‌ی لایواکشن Gintama

واااییییییییییییییییییی

دلم خواست برم گینتاما نگاه کنم دوباره.

آخی، آخی، گین-سان، عشقم! دلم برات تنگ شده.

خب آرک مربوط به اون شمشیر شیطانی رو فیلم ساختن.

خوب بود.

اتفاقا یه فیلم انیمه‌یی هم داشت همین آرک.

قیافه بازیگرها هم بهشون می‌اومد.

خوشحالم که لایواکشن رو نگاه کردم.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد