جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Super Lovers OVA

 

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/9/87516.jpg

 

Super Lovers OVA

 

 

 

نام انیمه: Super Lovers OVA

نام انیمه: SUPER LOVERS(スーパーラヴァーズ)

ژانر: Slice of Life, Comedy, Drama, Romance, Shounen Ai

تاریخ پخش: 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 2 قسمت OVA

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: Studio Deen

زیرنویس انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس

+ تماشای تریلر انیمه: لینک // لینک

+ لینک دانلود قسمت OVA (MP4, 360P, EN Sub, 81MB)

+ تماشای آنلاین انیمه

+ لینک دانلود انیمه – قسمت اول (AVI, EP01, 270MB)

+ لینک دانلود انیمه – قسمت دوم (AVI, EP02, 400MB)

+ لینک فایل تورنت – قسمت اول (MP4, EP01, ITA Sub, 94MB)

+ لینک فایل تورنت – قسمت دوم (MP4, EP02, ITA Sub, 240MB)

 

 

https://youtu.be/t86590A_vMA

 

توضیح (منبع)

Bundled with manga's tenth and eleventh volume.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد