جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

The Young Karl Marx - 2017

 

 

 

 

 

The Young Karl Marx - 2017

 

نام فیلم: The Young Karl Marx

ژانر: Drama, Historical

زبان فیلم: آلمانی

مدت زمان فیلم: 118 دقیقه

محصول سال 2017 - فرانسه، بلژیک، آلمان

ستارگان: August Diehl, Stefan Konarske, Vicky Krieps, Hannah Steele

کارگردان: Raoul Peck

+ لینک دانلود فیلم (MKV, 720P, BluRay, ~1GB)

+ جستجوی زیرنویس فارسی

 

 

خلاصه داستان (منبع)

کارل مارکس جوان ، فیلمی بیوگرافی و تاریخی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی رائول پک است. این فیلم دوران جوانی کارل هاینریش مارکس، همسرش جنی مارکس و فریدریش انگلس را در پاریس، بروکسل و لندن به تصویر می‌کشد. کارل هاینریش مارکس فیلسوف، جامعه‌شناس، تاریخدان، اقتصاددان آلمانی و یکی از تاثیرگذارترین اندیشمندان تمام اعصار است و…

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=KUl5VOBn-x0

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد