جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Yuri on Ice!!!- Eros: Captured in the Pleasure Garden (Doujinshi)


 

 

Yuri on Ice!!!- Eros: Captured in the Pleasure Garden (Doujinshi)

 

 

نام مانگا: Yuri on Ice Eros Captured in the Pleasure Garden

نام مانگا: Yuri on Ice!!!- Eros: Captured in the Pleasure Garden (Doujinshi)

نام مانگا: ユーリ!!! on ICE dj - エロス 蜜の楽園に囚われて

ژانر: Doujinshi, Drama, Smut, Yaoi 

نویسنده و هنرمند: Akagirenya (KINOKO Yun)

سال انتشار: 2017

وضعیت: آنگوئینگ

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر: لینک

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه فارسی (@yaoiiiworld)

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

 

خلاصه داستان

داستانی از زوج یوری و ویکتوره از انیمه یوری بریخ هست (دوجنشی)

یوری یه امگاست اما بخاطر اینکه طرد نشه به همه گفته که بتاست ولی ویکتور که حالا مربیشه به حرکات یوری شک میکنه و...

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد