جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Cry For Me

 

 

 

Cry For Me

 

 

نام مانهوا: Cry For Me

ژانر: Yaoi, Romance, School Life, Slice of Life

نویسنده و هنرمند: Yan Jiu 

سال انتشار: 2017

وضعیت: آنگوئینگ

+ خواندن آنلاین مانهوا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانهوا – ترجمه انگلیسی

+ دانلود مانهوا – ترجمه فارسی (از کانال @yaoiiworld)

 

 

 

 

 

خلاصه داستان

وقتی که یه‌زی بچه بود، هیچ دوستی نداشت. به خاطر پدر بدی که داشت و اون رو دائم کتک می‌زد، خانواده‌های دیگه اجازه نمی دادن که بچه‌هاشون با یه‌زی بازی کنه. یه‌زی حتی اجازه نداره مدرسه بره. با این که هفت سالش هست، ولی مدرسه نرفته.

یه روز که تنهایی نشسته بود، گائوهنگ پیشش میاد. تازه به این محل اومده بودن. گائوهنگ یتیم است و با مادربزرگش زندگی می کنه.

با هم دوست میشن.

یه‌زی خیلی خوشگل بود.

گائوهنگ اون رو به خونه می‌بره.

مادربزرگ گائوهنگ میفهمه که یه‌زی کتک خورده. میره سراغ خانواده یه‌زی.

ولی پدر یه‌زی تلافی ش رو سر یه‌زی و مادرش در میاره.

مادر یه‌زی سعی میکنه خودش و بچه رو بکشه تا راحت بشن.

ولی نجاتشون میدن.

ولی مامان یه‌زی خودش رو در بیمارستان میکشه.

پدرش هم حاضر نیست نگهش داره.

برای همین میاد خونه گائوهنگ و با اونا زندگی می کنه ...

عضوی از خانواده ...

حالا هر دو بزرگ شدن و بعد از مدت ها دوری، همدیگه رو دیدن.

ولی هر دو تغییر کردن ... 

 

من: خیلی ناز و قشنگ بود. تا حالا 65 چپتر انگلیسی ش اومده، 47تاش فارسی شده. منتظرم بقیه ش هم بیاد...

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد