جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Urara Meirochou

 

 

See the source image 

 

Urara Meirochou

 

نام انیمه: Urara Meirochou

نام انیمه: Urara Meirocho

نام انیمه: うらら迷路帖

ژانر: Comedy, Fantasy, Seinen, Slice of Life

تاریخ پخش: زمستان 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: 4-koma manga

استودیو: J.C.Staff

کارگردان: Suzuki Youhei

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات، خلاصه قسمت‌ها

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, BDRip, EN Sub, 12.9GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 720P, EN Sub, 6.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub, 5.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, BD, 720P, x264, 4.4GB, RAW)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, BDRip, 1080P, 19GB, RAW)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, ~550MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BDRip, 1080P, 10bit, EN Sub, ~1GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 720P, EN Sub, ~450MB)

+ تماشای تریلر انیمه

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 480P, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, ~125MB)

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان در «میرو-چو» اتفاق می‌افتد، شهری که «طالع‌بین‌های مونث» (اورانایشی) در آنجا زندگی می‌کنند و تمامی دختران از سرتاسر کشور برای به دست آوردن جایگاه بهترین طالع‌بین «اورارا» در آنجا گرد هم می‌آیند. روزی، یک دختر تنها به اسم «چیا» وارد شهر می‌شود، چیا علاوه بر اینکه قراره برای «اورارا» شدن تلاش کنه، یک هدف دیگر هم در سر داره. روزهای «چیا» به عنوان کاراموز طالع‌بینی شروع و با سه دوست آشنا میشه؛ «کُن» که دوست صمیمیش باشه، «کومه» که طرفدار فرهنگ و تمدن غربه، و «نونو» که خجالتی‌ترین فرد این گروه چهار نفره هستش.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد