جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

به خاطر ِ تو می خونم ...

 

 

 

See the source image 

به خاطر ِ تو می خونم ...

 

به خاطر ِ تو می خونم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

قدر ِ چشاتو می دونم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

به خاطر ِ تو می شکنم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

من از تو دل نمی کنم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

 

به خاطر ِ من نرو، به عشق مون تکیه کن

بغض ت ُ بشکن آروم، اگه می خوایی گریه کن

به خاطر ِ من بمون، توو خاطرت می مونم

خودم ستاره ت می شم، تو می شی آسمون م

 

به خاطر ِ من بیا، من که برات می میرم

بیا و فریاد بزن، حرفم ُ پس می گیرم، حرفم ُ پس می گیرم

 

به خاطر ِ تو می خونم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

قدر ِ چشاتو می دونم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

به خاطر ِ تو می شکنم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

من از تو دل نمی کنم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

 

می خوام بگم دوستت دارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوستت دارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

 

به خاطر ِ من نرو، به عشق مون تکیه کن

بغض ت ُ بشکن آروم، اگه می خوایی گریه کن

به خاطر ِ من بگو، بگو هرگز نمی ری

بگو که موندگاری، حرفت ُ پس می گیری

به خاطر ِ من بخند، تا دوباره بهار شه

عاشق ِ قلعه ی نور، اسب ِ طلا سوار شه، اسب ِ طلا سوار شه

 

به خاطر ِ تو می خونم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

قدر ِ چشاتو می دونم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

به خاطر ِ تو می شکنم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

من از تو دل نمی کنم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

 

می خوام بگم دوستت دارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوستت دارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

 

می خوام بگم دوستت دارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوستت دارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

 

می خوام بگم دوستت دارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوستت دارم، یا تو، یا هیچ کس ِ دیگه

...

 

+ دانلود آهنگ // گوش دادن آنلاین

 

https://www.youtube.com/watch?v=XGsLvmEFigY

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد