جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Vampire Kisses

 

 

 

 Amazon.com: Vampire Kisses: Blood Relatives, Volume I: 9780061340819:  Schreiber, Ellen, rem: Books


 

Vampire Kisses

 

نام مانگا: Vampire Kisses

نام مانگا: بوسه‌های خون‌آشام

مانگاکا: Ellen Schreiber

ژانر: Romance, Comedy, Shoujo, Vampire

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 15 چپتر

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

جهت خواندن مانگا: از چپ به راست

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه فارسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه فارسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ اطلاعات بیشتر در مورد مانگا

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

اوضاع بالاخره برای ریون و الکساندر به حالت عادی برگشته بود، اوضاعی عادی برای یه نوجون گات و دوست پسر رویایی و خون آشامش. اما کمی بعد تر این زوج مرموز متوجه میشن که پسرعموی خونی الکساندر، کلود و دوستاش هنوز توی دالزوایل پرسه میزنن. و وقتی همه درگیر یه طراحی سیندرلا میشن، و ریون وارد طراحی لباس میشه، دوباره با هم رو به رو میشن. ریون مظنون شد که کلود و دار و دسته مشکوکش، مخصوصاً بعد از اینکه کلود از دختر نقش اول نمایش خوشش اومد، ممکنه یه فکری تو سرشون باشه. آیا ریون و الکساندر هنوز می تونن هم حواسشون به دار و دسته کلود باشه، هم مطمئن باشن که اجرا سر موقع انجام میشه؟

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد