جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Fushidara na Hanatsumi Otoko

 

 

 

 

https://kiss-manga.com/manga_data/image/film/fushidara-na-hanatsumi-otoko.jpg

 

Fushidara na Hanatsumi Otoko

 

 

نام مانگا: Fushidara na Hanatsumi Otoko

نام مانگا: ふしだらな花摘み男

نام مانگا: The Promiscuous Flower Picking Man

ژانر: Yaoi, Comedy, Smut

نویسنده و هنرمند: Suzushiro

وضعیت: آنگوئینگ

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ دانلود مانگا – ترجمه فارسی ===> کانال @yaoiiiworld

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

 

 

 

داستان

کوتا مجبوره به عنوان خدمتکار به خونه‌ی یه فامیل دور بره و اونجا کار کنه. کوتا وقتی بچه بوده آیومی سان رو برادر صدا می‌کرده. همیشه آرزو داشته دوباره اون رو ببینه. حالا که به خاطر مسائل مالی خانواده، باید کار کنه، به اینجا اومده تا کمک آیومی باشه.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد