http://www.freeiconspng.com/uploads/news-icon-25.jpg
عرضه موبایل ضد هک با سخت افزار سونی
به تازگی دو موبایل ضدهک با لایه های امنیتی متعدد ساخته شده اند که سیستم عامل آن نسخه ای از اندروید است و روی سخت افزار موبایل های سونی قرار دارد.
به گزارش انگجت، در سال ۲۰۱۵ میلادی شرکت eSikur با ساخت موبایلی ضدهک توجه ها را به خود جلب کرد. اما نسخه جدید آن پس از مدتی طولانی عرضه شده است. این شرکت دو موبایل SIKURPhone XZ۱ و SIKURPhone XA۲ را عرضه کرده است. سیستم عامل هر دو موبایل SekureOS( یک نسخه از اندروید) است. این سیستم عامل روی سخت افزارهای موبایل سونی به کار گرفته شده است.
هر دو دستگاه چند لایه امنیتی دارند.
XZ۱ همانطور که از نامش پیداست در حقیقت موبایل «اکسپریا ایکس زد۱» سونی است. این دستگاه نمایشگری ۵.۲ اینچی، پردازشگر اسنپ دراگون ۸۳۵، ۴ گیگابایت RAM، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین پشتی آن ۱۹ و دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسل است.
موبایل XA۲ نیز بیشتر شبیه یک نسخه میان رده از موبایل« اکسپریا ایکس آ۲» است. دستگاه نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازشگر اسنپ دراگون ۶۳۰، ۳گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۲۳ و سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد.
این موبایل برای صاحبان کسب وکار، تاجران ارزهای مجازی و افرادی مناسب است که تمایل دارند موبایل هایشان تا حد ممکن ایمن باقی بماند.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
http://www.freeiconspng.com/uploads/news-icon-25.jpg
تدوین پیشنویس آزادسازی تعرفه خدمات بازارهای همراه
معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین پیشنویس آزادسازی تعرفه خدمات بازارهای همراه و ثابت خبر داد و گفت: این پیشنویس در صف طرح در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار دارد تا درصورت تایید کمیسیون به اجرا درآید.
نسترن محسنی درباره تعرفههای فعلی خدمات بازارهای همراه و ثابت اظهار کرد: درحال حاضر با توجه به تعیین سقف و کف تعرفههای بازارهای خردهفروشی همراه و ثابت اعم از صوت، پیامک و دیتا از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها باید تعرفه خدمات این بازارها را مبتنی بر سقف و کف تعرفه مصوب، تنظیم کنند.
به گفته او، برای تعرفه عادی، تعرفه تنظیمی اپراتورها باید بین کف و سقف تعرفه مصوب و برای تعرفه تشویقی میتواند زیر کف تعرفه و با شرایط تعیینشده در مصوبات مربوطه کمیسیون باشد.
معاون رگولاتوری تصریح کرد: خصلت بازارهای رقابتی و نیمه رقابتی، بهدلیل تعدد بازیگران و بهمنظور جذب مشترک بیشتر، نزدیک شدن تعرفه تنظیمی اپراتورها به کف تعرفه است و به همین دلیل سقف تعرفه تا حدود زیادی در این بازارها بیاثر میشود.
به گفته محسنی، رویکرد در پیش گرفته شده از سوی اپراتورهای همراه و ثابت در طول یک سال اخیر در تنظیم تعرفهها و به طور خاص تعرفه داده/دیتا، نشانگر توجه اپراتورها به کف تعرفه بوده است.
معاون رگولاتوری گفت: در چنین شرایطی، برابر رویکردهای بینالمللی، توصیه بر آزادسازی تعرفه است. به عبارتی رگولاتور دیگر نسبت به تعیین سقف و کف تعرفه اقدام نمیکند و نرخ موثر Effective Rate، که براساس تعیین تعرفه از سوی خود بخش بعد از یک بازه زمانی نسبتا کوتاه قابل احصاء است، ملاک توجه و نظارت رگولاتور قرار میگیرد و تعرفههای تنظیمی خیلی پایینتر از این سطح که حذف حداقل حاشیه سود شرکتها را هدفگیری کند، از سوی رگولاتور کنترل و اعمال مقررات میشود.
او افزود: درباره تعرفههای تنظیمی اپراتورهای مسلط بر بازار SMP، با توجه به سهم بازار این اپراتورها و اثرات شدیدتری که تعرفهگذاری ناصحیح احتمالی از سوی آنها میتواند بر بازار رقابتی ایجاد کند، این تمرکز و توجه از سوی رگولاتور، بسیار شدیدتر است. در همین راستا رگولاتور توجیه قیمتگذاری را باتوجه به قیمت تمامشده خدمات و نرخ موثر در بازار، از اپراتور مسلط و بزرگ بازار به صورت پیشینی و از اپراتورهای کوچک و غیرمسلط بهصورت پسینی پرسش میکند تا درصورت محتمل بودن افعالی چون قیمت گذاری تهاجمی و بسیار پایین یا قیمت گذاری ناشی از یارانهدهی متقاطع و یا قیمتگذاری با حاشیه سود بسیار پایین و یا قیمتگذاریهای مبتنی بر تبانی، از شروع ارائه خدمت و یا ادامه ارائه خدمت به ترتیب برای اپراتورهای بزرگ و کوچک جلوگیری کند.
وی تاکید کرد: با خروج از بازارهای انحصاری و حرکت به سمت رقابت هرچه بیشتر در بخش، تغییر رویههای تنظیم گری و نظارت، مبتنی بر کاهش مداخله غیرضروری در بازار از سوی رگولاتوری و سپردن موضوع به خود بخش گریز ناپذیر است و اساسا چابکی و ایجاد خلاقیت بیشتر در ارائه خدمات، در گرو واگذاری مسوولیتهای بیشتر به خود بخش و بازیگران بازار است.
وی اشاره کرد که این موضوع به هیچ عنوان دلیلی بر عدم نظارت بی کم و کاست بر نحوه عملکرد اپراتورها نخواهد بود و یقینا در صورت تصویب این پیشنهاد، وظایف رگولاتوری خطیر تر نیز خواهد شد، چراکه بخش و در راس آن رگولاتوری در آغاز یک راه جدید قرار دارند، ولی تا زمانی که به این مسیر وارد نشویم، تمامی حدود و ثغور این مسیر شاید قابل پیشبینی و دستیابی نباشد. البته درصورت لزوم رگولاتورها از ابزارهایی چون اعمال مقررات و یا تنظیمگری پسینی - post regulation - استفاده خواهد کرد.