جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

چرا نمیتونم فراموشت کنم

 

 

 

 

متن آهنگ «چرا نمیتونم فراموشت کنم» مسعود صدف تبار

 

 

«چرا نمیتونم فراموشت کنم»

 

دیشب توو باغ چشمات هزار تا گل میپیدم

 

هر جا که پا میزاشتم فقط تو رو میدیم

 

دنیا چقد قشنگ بود مثل یه خواب و رویا

 

شادی کنار ما بود اسم تو بود رو لبهام

 

حالا از ما چی مونده به جز عکسی رو طاقچه

 

گلا خشکید توو باغچه

 

چشام به در خیره میمونه تا کی تو برگردی به خونه

 

اما دلم باور نداره بخواد رو عشقت پا بزاره

 

میخوام فراموشت کنم میخوام فراموشت کنم

 

آتیش گرفته این دلم میخوام که خاموشت کنم

 

یه سایه بونی عشق بود یه سایه بونی خسته

 

دریافتی از درون بود نه احساسی شکسته

 

بزار که از سکوتت تنهایی جون بگیره

 

به دست این ترانه دلم آروم بگیره

 

تنگه غروب خورشید برق نگات درخشید

 

***

 

+ دانلود آهنگ جدید چرا نمیتونم فراموشت کنم مسعود صدف تبار

 

 

#Lyrics

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد